خبر فوری!!!

به نام آنکه تمامی زیبایی ها را آفرید 

 

وبلاگ خبری ورزش هرمزگان که کمتر از یکسال است که در میان شما مخاطبان عزیز قرار دارد،توانسته است با پوشش اخبار ورزشی هرمزگان بدون هیچ چشمداشتی رویدادهای ورزشی استان را تحت پوشش قرار دهد و با آمار بینندگان و نظراتی که دریافت کرده است این موضوع بیش از پیش جلوه می کند. 

با توجه به پیشرفت دنیای روز و قرار داشتن در عصر ارتباطات،قصد داریم برای احترام بیشتر به مخاطب و تحول نوین این وبلاگ ورزشی را به سایتی در خور شأن مردم فهیم و ورزشکاران با شعور هرمزگانی تبدیل کنیم و به همین دلیل از همین جا اعلام می دارم کسانی که حاضر به همکاری و سرمایه گذاری و اسپانسر شدن در این وبلاگ را دارند لطفا اعلام آمادگی کنند. 

مطمئن باشید سرمایه گذاری در این راه جز سود چیزی ندارد... 

به امید پوشش بهتر اخبار برای شما مخاطبان

فعالیت های ورزشی بانوان به دلیل محدودیت ها به خوبی انعکاس ندارد

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: کارهای بزرگی در ورزش بانوان صورت می گیرد اما به دلیل محدودیت های موجود به خوبی انعکاس پیدا نمی کند و تنها به چند خبر محدود می شود.

مریم اقبالی در خصوص حضور مردان برای تماشای مسابقات فوتسال بانوان، افزود: چه اشکالی دارد که مسوولان و خانواده ها امکان حضور در سالن های ورزشی را داشته باشند و سطح بالای مسابقات بانوان را ببینند. زیرا وقتی همین تیم در کشورهای دیگر حضور پیدا می کند، مردان نیز امکان تماشای مسابقات را دارند.

تنها زن عضو شورای شهر بندرعباس تصریح کرد: فدراسیون بطور شفاهی اعلام کرده است که با همکاری مسوولان ورزشی استان ها، خانواده ها می توانند بازیهای فرزندان خود را از نزدیک تماشا کنند اما این موضوع نیز به صورت شفاهی بیان شده است و تاکنون چیزی به صورت کتبی اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع باید در سازمان تربیت بدنی حل شود و تنها نباید از مسوولان استانی درخواست حل این مشکل را داشت.

اقبالی در پایان گفت: بانوان هرمزگانی حضور چشمگیری در ورزش داشته و در قالب تیم های مختلف در لیگ های معتبر رشته های مختلف ورزشی حضور دارند. هرچند بانوان هرمزگانی در جایگاه بالاتری نسبت به آقایان قرار دارند اما ظرفیت ورزش بانوان بیش از این است.

بازی نخست محک تیم هاست

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت:بازی نخست تیم های در هر تورنمنتی محک زدن بازیکنان و نحوه تاکتیک تیم های رقیب محسوب می شود و نمی توان بازی های ابتدایی را معیار عملکرد مناسبی دانست.

کارلوس فابین لب افزود:بازی نخست تیم شهرداری در این فصل از مسابقات بازی سختی خواهد بود زیرا برابر تیمی که سالیان زیادی را در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده است،قرار می گیریم و باید با احتیاط کامل به مصاف این تیم برویم.

وی با بیان اینکه برای پیروزی در هر مسابقه بازیکنان شهرداری بندرعباس را وارد زمین می کند،اظهار کرد:برای مسابقه با تیم مقاومت سپاسی برنامه ویژه ای داریم و می خواهیم این تیم را با برنامه های خود غافلگیر کرده و پتانسیل تیم خود را به همگان نشان دهیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به آمادگی بازیکنان تصریح کرد:بازیکنان در شرایط مطلوبی به سر می برند و به این تیم بسیار امیدوارم و تنها مشکل ما کمبود وقت برای آماده سازی تیم است و مطمین هستم که فردا(پنجنشبه) بازی خوبی از تیم شهرداری شاهد خواهید بود.

وی در پایان از تمامی تماشاگران خواست با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم شهرداری بپردازند و اضافه کرد:به طور حتم حضور گسترده هواداران می تواند به عنوان یار دوازدهم تأثیر منفی بر عملکرد بازیکنان تیم حریف بگذارد و ما را در رسیدن به هدف خود که همان پیروزی است،نزدیک تر کند.

بازی دو تیم شهرداری بندرعباس و مقاومت سپاسی شیراز از گروه اول مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت 16:30 روز پنجشنبه اول مهرماه در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود. 

استانداری هرمزگان به کمک تیم های آلومینیوم و شهرداری می آید

سخنگوی هیأت فوتبال استان هرمزگان گفت:در جلسه ای که با حضور مسوولان هیأت فوتبال استان هرمزگان و صدا و سیمای مرکز خلیج فارس برگزار شد،قرار بر آن شد که بابت پخش هر بازی از مسابقات دو تیم آلومینیوم هرمزگان و شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول آزادگان از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس مبلغ 25میلیون ریال به سازمان صدا و سیمای مرکز خلیج فارس پرداخت شود.

سید محمد بنی هاشمی افزود:با اعلام این مبلغ به مدیرعاملان دو باشگاه و عدم رضایتشان جلسه ای با مسوولان استانداری و هیأت فوتبال استان هرمزگان برگزار شد و پس از رایزنی های مختلف قرار بر آن شد تا دو باشگاه آلومینیوم و شهرداری مبلغ 200میلیون ریال بابت پخش سیزده بازی لیگ دسه اول و دوبازی پلی آف در صورت صعود به مرحله بعد به صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بپردازند و مبلغ 350 میلیون ریال باقی مانده درخواستی این سازمان از طریق کمک های استاندار هرمزگان به دو نماینده استان هرمزگان در لیگ دسته اول آزادگان پرداخت شود.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از دو باشگاه به طور رسمی قراردادی در این خصوص به امضا نرسانده اند،تصریح کرد:جایگاه VIP ورزشگاه تختی بندرعباس که در فصل جاری با تغییرات عمده ای حاصل شده است و در بازی نخست این فصل پذیرای میهمانان نخواهد بود زیرا مسوولان این ورزشگاه در حال نصب سیستم تهویه و سایر وسایل جانی این جایگاه هستند.

فردا(پنجشنبه اول مهرماه)نخستین بازی تیم شهردای بندرعباس در مقابل مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه تختی بندرعباس در ساعت 16:30برگزار می شود و روز جمعه(دوم مهرماه) تیم آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه حافظیه شهر شیراز میهمان تیم برق خواهد بود .

دستان بگوویچ به لیگ برتر می رسد؟

تیم آلومینیوم هرمزگان،نماینده استان هرمزگان در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول آزادگان روز جمعه(دوم مهرماه)در کارزار شیراز نبرد سختی با برق شیراز دارد و می توان شاهد بازی زیبایی در هفته اول باشیم.

تیم آلومینیوم هرمزگان که سومین حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول آزادگان را تجربه می کند،در این فصل تنها هدف خود را صعود به لیگ برتر اعلام کرده است و جز رسیدن به آن هیچ چیز دیگری مسوولان این باشگاه و هوادارنش را ارضا نمی کند.

در همین راستا در این گزارش به عملکرد دو فصل گذشته تیم آلومینیوم هرمزگان و برنامه فصل جاری این تیم می پردازد.

ادامه مطلب ...

تفکرات آرژانتینی در محاصره شهرداری بندرعباس

در حالی که از فردا (پنجشنبه 1 مهرماه)مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران (جام آزادگان) در گروه اول مسابقات آغاز می شود،تیم شهرداری بندرعباس تمامی نگاه ها را به خود جلب کرده است و با جذب نفرات سرشناس سعی در مبارزه با رقیبان خود جهت صعود به لیگ برتر را دارد.

تیم شهرداری بندرعباس که در چهار فصل حضور خود در مسابقات لیگ دسته اول با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است در این فصل با جذب کادرفنی آرژانتینی،طبق گفته مسوولان از همان ابتدا برای قرار گرفتن در جمع مدعیان خواهد جنگید.

در همین راستا  در گزارشی به شرح مختصری از وضعیت تیم شهرداری بندرعباس طی چهار فصل گذشته می پردازد.

ادامه مطلب ...

خون جدیدی در هیأت تکواندو باید تزریق شود

ورزش تکواندو از سال 55 با تدریس استاد چانگ مانگ ژیل وارد استان هرمزگان شد و دسترنج این استاد کره‌ای به وجود آمدن 17 کمربند مشکی بود و تا سال‌های سال تکواندو هرمزگان حرف اول را در کشور می زد تا جایی که اولین مدال جهانی و المپیک این رشته از آن تکواندوکاران هرمزگانی است و در اولین تیم اعزامی به مسابقات جهانی از جمع 8 نفر 3 هرمزگانی در ترکیب تیم ملی بودند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خلیج فارس،با توجه به تنزل چند سال اخیر ورزش تکواندو در هرمزگان و عدم حضور نماینده ای از استان حتی در مسابقات انتخابی تیم ملی (با توجه به حضور حداقل یک نماینده هرمزگان در تیم های ملی در رده های سنی مختلف در سالیان پیش) خبرگزاری ایسنا در سلسله گفت و گو هایی علل این موضوع را بررسی می کند تا شاید بتوان در آینده جلوی این افت را گرفت. 

ادامه مطلب ...

به دنبال خرید امتیاز یک تیم سوپرلیگی هستیم

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: به دنبال سقوط تیم والیبال بانوان شهرداری بندرعباس به لیگ دسته یک کشور، در حال رایزنی برای خرید امتیاز یک تیم سوپرلیگی هستیم.

سید محمد موسوی با اشاره به آخرین وضعیت تیم های تحت پوشش شهرداری بندرعباس، بیان کرد: به جز تیم والیبال بانوان، کادر فنی تمامی تیم های دیگر تحت پوشش شهرداری بندرعباس انتخاب شده اند و این تیم ها با جدیت در حال جذب بازیکن و برگزاری تمرینات برای حضوری قدرتمند در مسابقات هستند.

وی با بیان اینکه به دنبال حضور تیم والیبال بانوان در سوپرلیگ باشگاه های کشور هستیم، افزود: به دنبال سقوط تیم والیبال بانوان شهرداری بندرعباس به لیگ دسته یک کشور، در حال رایزنی برای خرید امتیاز یک تیم سوپرلیگی هستیم و در این خصوص مذاکراتی را با یکی از مربیان تیم ملی والیبال انجام داده ایم تا این مربی در بندرعباس حضور پیدا کند.

موسوی تصریح کرد: با توجه به اینکه این مربی سهمیه یک تیم در سوپرلیگ را دارد، در صورت حضور او در تیم شهرداری بندرعباس، انتقال سهمیه تیم نیز دور از دسترس نخواهد بود و تیم والیبال بانوان امکان حضور در سوپرلیگ بانوان را پیدا می کند.

ادامه مطلب ...

سخنان رفیعی زایده افکار خودش نیست

 منبع:ایسنا

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس گفت: من با تفکرات این بازیکن آشنا هستم و از بچگی به خصوصیات او آشنا بوده ام و می دانم که این سخنان هیچ کدام زایده افکار رفیعی نیست و این گفته برخی دوستان در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و سازمان های دیگر است که به وی مشاوره نادرست می دهند و او را از مسیر اصلی گمراه می کنند.

کوهیار دادگر افزود:در سال 86 که تیم تکواندو تربیت بدنی هرمزگان شکل گرفت،مذاکره ای با میثم رفیعی صورت نگرفت اما در سال 87 که تیم تکواندو تربیت بدنی به شهرداری بندرعباس تغییر نام پیدا کرد و راهی سوپرلیگ شد،بنده به اتفاق فریبرز دانش بارها در خانه تکواندو با وی در خصوص پیوستن به تیم شهرداری صحبت کردیم اما به خاطر مسایل شخصی که در گذشته اتفاق افتاده بود و ترس و استرس را در او به وجود آورده بود از بستن قرارداد با تیم شهرداری خودداری کرد.

ادامه مطلب ...

آمدنم به بندرعباس ریسک بزرگی است

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در طول چهار فصل گذشته لیگ دسته اول آزادگان با فراز و نشیب های زیادی رو به رو بوده است . هرسال در ثانیه های آخر،شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس تصمیم به تشکیل تیم فوتبال می گیرند اما با صرف هزینه های گزاف هنوز نتوانسته اند به خواسته مردم هرمزگان که همان صعود به لیگ برتر است،دست یابند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خلیج فارس،یک ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته اول آزادگان خبر رسید که تیم شهرداری بندرعباس با یک کادرفنی اهل کشور آرژانتین به توافق رسیده است تا با جذب نفرات نامی عزم حضوری قدرتمند در مسابقات فصل جاری را کند. این خبر قدری مردم هرمزگان را از نگرانی عدم تشکیل و نابسمانی وضعیت تیم شهرداری درآورد

 

ادامه مطلب ...