آمدنم به بندرعباس ریسک بزرگی است

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در طول چهار فصل گذشته لیگ دسته اول آزادگان با فراز و نشیب های زیادی رو به رو بوده است . هرسال در ثانیه های آخر،شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس تصمیم به تشکیل تیم فوتبال می گیرند اما با صرف هزینه های گزاف هنوز نتوانسته اند به خواسته مردم هرمزگان که همان صعود به لیگ برتر است،دست یابند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه خلیج فارس،یک ماه مانده به آغاز مسابقات لیگ دسته اول آزادگان خبر رسید که تیم شهرداری بندرعباس با یک کادرفنی اهل کشور آرژانتین به توافق رسیده است تا با جذب نفرات نامی عزم حضوری قدرتمند در مسابقات فصل جاری را کند. این خبر قدری مردم هرمزگان را از نگرانی عدم تشکیل و نابسمانی وضعیت تیم شهرداری درآورد

 

میهمان این گفت و گو  سابقه بازی در تیم های ایندپندته(1998-1990)،استیودانتس(1991-1992)،چاکاریتا(1992-1997)،بانفیلد(1997-2002) و فروکاریل او استد(2002-2003) و چهار بار آقای گلی لیگ دسته اول کشور آرژانتین را در کارنامه خود دارد.

وی مربیگری در تیم های بانفیلد آرژانتین(2003-2005)،کوارانی پاراگوئه(2005-2007) و سوکره بولیوی(2008-20010) را تجربه کرده است و سه بار طعم مربیگری تیم های مختلف در جام لیبرتادورس(جام باشگاه های آمریکای جنوبی) را چشیده است که یک بار آن منجر به قهرمانی شده است.

این مربی آرژانتینی با بازیکنانی نظیر مارادونا،خوان سپاستین ورورن،ووچینی و گاتی بازیکنان سرشناس آرژانتینی همبازی بوده است و شاگردانی چون داتلو،پالتا،پالاسیو و مایدانا را به جامعه فوتبال آرژانتین معرفی کرده است.

کارلوس فابین لب مرد 40ساله آرژانتینی که در این فصل با حضور بر روی نیمکت شهرداری بندرعباس تمامی نگاه ها را به سوی خود جلب کرده است،در گفت و گویی با خبرنگاران ایسنا در دفتر این خبرگزاری حضور یافت.

کارلوس فابین  در خصوص چگونگی آمدن خود به کشور ایران گفت:کشور ایران را به عنوان کشوری که در منطقه خاورمیانه نقش مهمی را ایفا می کند،می شناختم و نام فوتبال ایران را بواسطه حضور در جام جهانی شنیده بودم و گاهی در صفحات اینترنت به بعضی از مسایل موجود در فوتبال ایران آشنا می شدم.

وی ادامه داد:زمانی که وارد ایران شدم شناخت بیشتری از این کشور بدستم آمد و قبول کردم که در این شرایط به مربیگری بپردازم.

وی با بیان اینکه عده ای از دوستان وی با دیوانه خطاب کردنش بدلیل حضور در کشور ایران و هدایت تیمی از لیگ دسته اول این کشور،اظهار کرد:زمانی که از کشور بولیوی به ایران آمدم و با پیشنهاد مسوولان تیم شهرداری رو به رو شدم تنها یک روز فرصت برای پاسخگویی به پیشنهاد تیم شهرداری داشتم و چون کار کاملآ جدی بود و من فردی ثابت و محکمی هستم از این پیشنهاد استقبال کردم و تصمیم به قبول هدایت تیم شهرداری بندرعباس کردم و دوست دارم این حضور من در ایران به عنوان یک سابقه بسیار مهم در کارنامه کاری ام ثبت شود.

سرمربی آرژانتینی تیم شهرداری بندرعباس تصریح کرد: والتر آگیلار در تیم بانفیلد و کوارانی به عنوان کمک مربی و سرخیو کاراسینو در بویلیوی به عنوان مربی بدنساز با من سابقه همکاری دارند و تنها مربی دروازه بان ها که برادرم می باشد در تیم چاکاریتا با من همبازی بوده است و با مربیان بسیار معروفی سابقه همکاری داشته است به خصوص در کشورهای آرژانتین و کاستاریکا اما با من سابقه همکاری در عرصه مربیگری ندارد.

فابین لب در خصوص جذب سه بازیکن آرژانتینی در این فصل در تیم شهرداری بندرعباس،بیان کرد:زمانی که من به ایران آمدم،این سه بازیکن در اینجا بودند و تنها بازی یکی از بازیکنان را در باشگاه های آرژانتین دیده بودم و زمانی که تمرینات شروع شد و عملکرد این سه بازیکن را مشاهده کردم تصمیمی به جذب آن ها گرفتم.

وی با اشاره به وضعیت مطلوب تیم،آینده تیم شهرداری را بسیار روشن دانست و اضافه کرد:می دانم که انتظارها از من و تیم شهرداری بسیار بالاست و منطقی است که پروسه رشد به زمان نیاز داشته باشد اما باید قبول کرد که در پایان آنچه از فوتبال باقی می ماند تنها نتیجه است و باید این این موضوع را اعلام کنم که هر زمان سرمربیگری تیمی را پذیرفته ام پس از سپری کردن پروسه رشد،تیم ها نتایج خوبی گرفته اند و مردم باید به این تیم شهرداری و بازیکنانش امیدوار باشند.

سرمربی آرژانتینی تیم شهرداری بندرعباس با بیان اینکه ریسک بزرگی را در خصوص پذیرش هدایت این تیم لیگ دسته اولی قبول کرده است،خاطرنشان کرد:این موضوع را به عنوان یک بهانه تلقی نمی کنم و از قدمی که برداشته ام اطلاع دارم و هرگز اگر شکستی همراه باشد این موضوع را بهانه آن نمی کنم.

وی در خصوص فوتبال ایران و عملکرد تیم ملی اظهار کرد:در چند وقتی که در ایران حضور داشته ام و مسابقات لیگ برتر را پیگیری کرده ام،بازی های زیبایی را مشاهده کرده ام و باید به این موضوع اقرار کنم که بازیکنان ایرانی از تکنیک بالایی برخوردارند که آن ها را از سایر کشورهای آسیایی متمایز کرده است و در بازی با کره جنوبی این موضوع بسیار به کمک تیم ایران آمد که باعث برتریشان شد.

فابین لب بازی در لیگ دسته اول فوتبال ایران را باتوجه به گفته های اطرافیان بسیار سخت داسنت و عنوان کرد:در واقع فوتبال بازی کردن و بردن مسابقه اهمیت دارد اما با توجه به اینکه در برخی از شهرها زمین شرایط مطلوبی ندارد و خشونت در این لیگ حرف نخست را می زند پس در اینچنین جاهایی نمی توان خوب بازی کرد و باید به این شرایط عادت کرد.

سرمربی آرژانتینی تیم شهرداری بندرعباس با بیان اینکه هیچ قولی بابت صعود تیم شهرداری به لیگ برتر به مسوولان این تیم نداده است،اظهار کرد:تنها قول کار کردن و تلاش برای رسیدن به این هدف را داده ام و اگر قرارداد من سه یا چهار ساله بود نه یکساله،قول صعود به لیگ برتر را می دادم و چالش امروز ما تنها نتیجه گرفتن است که در فرصت کوتاه باید به آن برسیم که نیاز به صبر و تجمل در مسوولان و هواداران نیاز است.

وی در پاسخ به سوالی که آیا حاضر است دانش فنی خود در خصوص فوتبال روز جهان را در اختیار مربیان بومی قرار دهد،افزود:من آمادگی خود را برای انتقال تجربیاتم به مربیان هرمزگانی اعلام می کنم اما باید به این نکته توجه داشت که آن ها هم می توانند اطلاعات و نکات جدیدی را به من بیاموزند.

فابین لب با بیان اینکه در خصوص مسایل فنی نه از کسی مشورت می گیرد نه با کسی مشورت می کند،اضافه کرد:مسوولیت تیم برعهده من است و در پایان کار من باید پاسخگو نتیجه تیم باشم و به همین دلیل تنها خود و کادرفنی تیم در خصوص مسایل فنی تیم نظر می دهم و از افراد دیگر بهره ای نمی برم.

وی با اشاره به عملکرد مناسب چهار بازیکن بومی تیم شهرداری بندرعباس در تمرینات،تصریح کرد:تمامی بازیکنان بومی عملکرد مناسبی در تمرینات داشته اند اما متأسفانه خدمتکاری به علت مصدومیت چندان تمرین جدی با تیم انجام نداده است اما با تعاریفی که از او شنیده ام و فیزیک بدنی که در او دیده ام به طورحتم بازیکن خوبی از لحاظ فنی خواهد بود و منتظر پایان مصدومیتش هستم.

سرمربی آرژانتینی تیم شهرداری بندرعباس از مشخص نبودن کاپیتان تیم شهرداری خبر داد و بیان کرد:شش بازیکن را برای عهده داری این مسوولیت در نظر گرفته ام که تنها تجربه و سابقه ملاک است که در بازی های دوستانه و تمرینات این فرد را انتخاب خواهم کرد.

وی در پایان از تمامی تماشاگران هرمزگانی خواست تا روز پنجشنبه(26شهریور)با حضور در ورزشگاه تختی از این تیم در برابر تیم فجر سپاسی حمایت کرده تا شهرداری با پیروزی در این بازی هدیه ای به آن ها داده باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
MyTheme شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ب.ظ http://www.mytheme.ir

سلام دوست عزیز
وب سایت MyTheme.ir (قالب من) گرافیک منحصر بفرد و بسیار جذابی برای قالب های رایگان وبلاگ در همه موضوعات و زمینه ها ارائه داده. اگه می خوای وبلاگت جذابیت زیادی واسه بازدید کنندگان داشته باشه پیشنهاد می کنم حتما یه سر بزن قالب ها رو ببین و انتخاب کن. موفق باشی

علی اکبر غفوری فر شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://www.baniesrael.ir

با عرض سلام و آرزوی موفقیتتون
خوشحال میشم در بین لینکهای روزانم باشید وبلاگ خوبی دارید
من در مورد فراماسونری و آخرالزمان پست می فرستم
اگه "وقت داشتین" به ما هم سر بزنید پشیمون نمیشید
نیازمند نظرتون هستیم
ممنون
فراماسونری دجال

مسلم شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://انعکاس ورزش هرمزگان

سلام امیرحسین میخواستم بگم وبلاگت رو هر روز به روز کن خوبه که بهات آشنا شدم امیدوارم در کنار هم ورزش استان رو بهئ مقصد خود برسانیم . با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد