آلومینیوم هرمزگان با ماشین سازی/شهرداری بندرعباس با صنعت ساری

قرعه کشی فصل جدید جام حذفی دیروز انجام شد. بر اساس قرعه کشی، همه تیم های قدرتمند و سرشناس در یک طرف جدول قرار گرفتند که با این وضعیت فقط یک تیم می تواند به فینال برسد. اما در طرف دیگر تیم های مدعی کار آسان تری دارند.

در ربع اول جدول؛ پرسپولیس در بازی اول احتمالاً باید رو در روی مس رفسنجان قرار گیرد. ذوب آهن با برنده استیل آذین و گسترش فولاد روبرو می شود و در مرحله یک هشتم نهایی باید شاهد رویارویی ذوب آهن و پرسپولیس بود. راه آهن با برنده شهرداری بندرعباس و صنعت ساری روبرو می شود و استقلال هم با برنده شیرین فراز و کاوه تهران. در مرحله یک هشتم نهایی احتمالاً باید شاهد رویارویی راه آهن و استقلال بود. بدین ترتیب در اولین بازی یک چهارم نهایی می توانیم شاهد یک داربی در تهران باشیم یا رویارویی ذوب آهن و استقلال.


در ربع دوم جدول؛ سپاهان در همان بازی اول میهمان فولاد خوزستان است.نفت آبادان با برنده نساجی و داماش لرستان روبرو می شود. برنده این بازی با برنده بازی سپاهان و فولاد روبرو می شود. سایپا با برنده برق شیراز و گل گهر سیرجان روبرو می شود و تراکتورسازی هم روبروی برنده دیدار پاس و شهرداری یاسوج قرار می گیرد. در مرحله یک چهارم نهایی هم باید شاهد رویارویی احتمالی تراکتور- سپاهان یا سایپا- فولاد و یا تراکتور – نفت و . . . بود.

در مرحله نیمه نهایی برنده ربع اول و ربع دوم جدول باهم روبر می شوند.

در ربع سوم جدول؛ فجر سپاسی با برنده فولاد یزد- اتکا گرگان روبر می شود. مس کرمان نیز باید مقابل برنده استقلال خوزستان- سایپا شمال قرار بگیرد. در مرحله یک هشتم نهایی رویارویی سپاسی و مس کرمان دور از ذهن نخواهد بود. صبا با برنده پیکان- پیام فارس روبرو می شود و مس سرچشمه نیز برنده بازی شهرداری اراک-ایرانجوان بوشهر را پیش رو دارد. در مرحله یک چهارم نهایی داربی مس ها می تواند شکل بگیرد یا . . . . در نهایت از بین چهار تیم لیگ برتری فقط یک تیم راهی نیمه نهایی خواهد شد.

در ربع چهارم جدول؛ داماش گیلان در اولین بازی میزبان نفت تهران است. شهرداری تبریز با ماشین سازی، آلومینیوم یا تربیت یزد روبرو می شود. . احتمال رویارویی داماش گیلان و شهرداری تبریز در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد.   ملوان نیز با برنده ابومسلم- داماش تهران روبرو می شود. شاهین بوشهر نیز با برنده بازی نیروی زمینی- نفت مسجد سلیمان رو در رو می شود. بنابراین بازی احتمالی شاهین و ملوان در یک هشتم نهایی جام حذفی دور از ذهن نیست. برنده این دو بازی یک هشتم نهایی با هم روبرو می شوند و در نهایت برنده جدول ربع چهارم با برنده ربع سوم در نیمه نهایی روبرو می شود.

نکته: تمام بازی های ذکر شده به جز فولاد- سپاهان و داماش- نفت تهران؛ احتمالی است و ممکن است تیم های دسته دوم یا حتی تیم های استانی شگفتی ساز شده و ترتیب جدول را بهم بزنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد