عکس خبری/ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس وارد چهاردهمین سال انتظار

ورزشگاه 20 هزار نفری بندرعباس وارد چهاردهمین سال انتظار خود شد.مسئولین ورزش استان قول افتتاح ورزشگاه را تا پایان سال گذشته داده بودند اما هنوز این ورزشگاه آماده بهره برداری نشده است. شاید مسوولین منتظر هستند که یکی از تیم های دسته یک استان به لیگ برتر صعود کند، تا شاید به کار تکمیل این ورزشگاه سرعت ببخشند. البته شایان ذکر است این ورزشگاه نسبت به سال گذشته پیشترفت زیادی کرده است.  

 

 

برای دیدن کلیه عکس ها به لینک زیر مراجعه کنید: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=388

حمایت مسوولان فقط در حد حرف است

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر هرمزگان گفت: مسوولان در جلسات حرف های خوبی می زنند و قول حمایت از تیم را می دهند اما در عمل حمایتی صورت نمی گیرد.

حسن کامجو ، با بیان اینکه سال گذشته، تیم بسکتبال با ویلچر استان به دلیل عدم حمایت مسوولان از لیگ برتر سقوط کرد، گفت: این تیم با نام  بهزیستی هرمزگان در رقابت های سال گذشته شرکت کرد و مدیرکل بهزیستی استان با پرداخت بیشتر هزینه ها کمک شایانی به تیم نمود، اما این سازمان به تنهایی نمی تواند تمام هزینه های تیم را پرداخت کند.

ادامه مطلب ...

مسوولین اجازه نمی دهند حتی یک عکاس از تمرینات عکس بگیرد

سرمربی تیم فوتسال بانوان آرش بندرعباس و نائب رییس  هیأت فوتبال هرمزگان گفت: هرچه تلاش کردیم تا مسوولان تربیت بدنی هرمزگان اجازه دهند مردان نیز از نزدیک بازی های فوتسال بانوان را تماشا کنند نتیجه ای نگرفتیم و مسوولان با این کار مخالفت کردند.

کلثوم دارا، بیان کرد: به دلیل محدودیت های موجود و ناشناخته بودن ورزش بانوان، هیچ اداره یا نهادی تمایل به سرمایه گذاری در این حوزه ندارد.

وی افزود: متاسفانه مسوولان استان سلیقه ای عمل می کنند و اجازه نمی دهند آقایان، مسابقات فوتسال بانوان را تماشا کنند. این سختگیری آنها در حالی است که در شیراز بازی های لیگ با حضور تماشاگران مرد برگزار می شود، حتی تبلیغات در کنار زمین مسابقه وجود دارد و اسپانسر تیم بازیها را از نزدیک تماشا می کند.

وی در ادامه گفت: بعضی از افراد فکر می کنند بازی های فوتسال بانوان سرد و بی روح است اما اینگونه نیست و لیگ بانوان نیز سطح بالایی دارد و مسابقات جذاب و دیدنی برگزار می شود.

ادامه مطلب ...

بازیکنان تیم شهرداری معرفی شدند

اسامی بازیکنان جدید این فصل شهرداری و تیم‌هایی که سابقا در آنها توپ زده‌اند، به این شرح است:  

نادر غبیشاوی: فجرسپاسی، ابومسلم و راه‌آهن
حمیدرضا رجبی: فجرسپاسی، پاس تهران، سایپا، مس کرمان و استقلال اهواز
مصطفی بیژنی: استقلال اهواز
حمید غنی‌زاده: ابومسلم، پیکان و مس کرمان
علی باقری: استقلال تهران، ابومسلم و پیکان
جواد رازقی: اشتروم‌گراتس و آدمیرواکیر (ارتش)، ابومسلم و استقلال اهواز
رضا مردانی: فولاد، ابومسلم، فولاد خوزستان
میثم حاجیان: مس کرمان و ابومسلم
مسلم محمدنژاد: ذوب آهن اصفهان و نساجی
مصطفی مهدی‌زاده: سایپا، پیکان، صباباتری و شهرداری تبریز
علی مطوری: صنعت نفت آبادان
مصطفی عیدی: امید، سایپا و پیکان
محمدباقر احمدی: استقلال اهواز، استقلال تهران و ابومسلم
بازیکنانی همانند پرویز کریمی، شهاب جهانگیری، اسماعیل واحدی و حمید خدمتکاری نیز به عنوان بازیکنان سابق تیم شهرداری در این فصل نیز در لیست بازیکنان قرار گرفته‌اند. 
 

 

اسامی کلی بازیکنان به شرح زیر است:

ماکسی میلیانو گومز،دانیل رومرو،آندرسون اٌلیوییرا ،نادر غبیشاوی حمیدرضا رجبی ،مصطفی بیژنی ،حمید غنی زاده ،علی باقری ،جواد رزاقی ،رضا مردانی ،میثم حاجیان ،مسلم محمدنژاد،مصطفی مهدیزاده ،علی مطوری ،مصطفی عیدی ،محمدباقر احمدی ،پرویز کریمی ،شهاب جهانگیری ،اسماعیل واحدی و حمید خدمتکاری

مربیان آرژانتینی سکان شهرداری بندرعباس را برعهده گرفتند

کارلوس فابیان لیب آرژانتینی با عقد قراردادی دو ساله هدایت تیم شهرداری بندرعباس را در دست گرفت تا به عنوان اولین سرمربی آرژانتینی حاضر در فوتبال ایران شناخته شود.

 “کارلوس فابیان لیب” به عنوان سرمربی، “والتر آگیلار” به عنوان کمک مربی، “سرجیو کاروسینو” به عنوان مربی بدنساز و “پائولو لیب” به عنوان مربی دروازه بان ها با عقد قراردادی دو ساله به تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پیوستند.

کارلوس فابیان لیب اولین مربی آرژانتینی فوتبال ایران است که به همراه یک گروه کامل مربیگری شامل کمک مربی، مربی دروازه بان ها و مربی بدنساز کار هدایت تیم فوتبال شهرداری در رقابت های فصل جاری لیگ دسته یک را برعهده دارد.

وی تاکنون با تیم های مختلف آمریکای جنوبی، دو بار سابقه حضور در جام لیبرتادورس معادل با لیگ قهرمانان اروپا و 3 بار حضور در جام امریکای جنوبی معادل با یوفا را در کارنامه دارد.

کارلوس فابیان دوران بازیگری خود را در تیم های باشگاهی آرژانتین در لیگ دسته یک سپری کرده است و شش سال به عنوان سرمربی و 8 سال نیز به عنوان کمک مربی تجربه حضور در لیگ دسته یک آرژانتین را داشته است، همچنین در سال 2005 به عنوان مربی منتخب آرژانتین انتخاب شده است.

سرجیو کارو سینو مربی بدنساز تیم نیز در سال گذشته بدنسازی تیم النصر عربستان را بر عهده داشته است.      

ابراهیم باعثی، منصور روشن قیاس، حسن زرنگار و مجید رنجبر دیگر اعضای کادر فنی را تشکیل می دهند. همچنین محمد رحیمی به عنوان مدیر تیم و حسین قنبرنژاد به عنوان سرپرست انتخاب شده اند. 

 


قول صعود به لیگ برتر را نمی دهیم

شهردار بندرعباس گفت: حضور کادر فنی خارجی به توسعه علمی ورزش کمک می کند و باعث پیشرفت بازیکنان بومی استان خواهد شد. 

 محمد جواد سلطان زاده در مراسم معارفه کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: حمایت از تیم فوتبال شهرداری مطالبه عموم مردم است و فعالیت یک تیم فوتبال باعث ایجاد نشاط در جامعه خواهد شد و زمینه رشد بازیکنان جوان هرمزگان را فراهم می کند.

وی با بیان اینکه شهرداری بندرعباس باید با برنامه ریزی صیحیح به این مطالبه مردم پاسخ مثبت داد، اظهار کرد: شهرداری بندرعباس بر خود واجب می داند که در کنار ارایه سایر خدمات شهری، در زمینه ورزش نیز به شکل منطقی به مطالبه جدی جوانان هرمزگانی پاسخ دهد. استاندار و شورای شهر نیز خواستار تشکیل یک تیم قوی فوتبال هستند تا به وسیله آن بتوان توانایی ها و استعداد جوانان هرمزگانی را به کل کشور نشان داد.

ادامه مطلب ...

تمرینات تیم پس از پایان ماه مبارک رمضان آغاز می شود

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان از شروع تمرینات این تیم، پس از پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر خبر داد.

فرهاد اعرابی، اظهار کرد: برای حضور در رقابت های لیگ برتر والیبال کشور، تعدادی از بازیکنان فصل گذشته را حفظ کرده ایم و با چند بازیکن دیگر نیز وارد مذاکره شده ایم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان بومی تیم در فصل گذشته، تجربه لازم را برای حضور در لیگ برتر دارند که در کنار آنها از بازیکنان غیر بومی جوان و با تجربه نیز استفاده خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت والیبال استان بیان کرد: هیأت والیبال هرمزگان کار استعدادیابی و آموزش بازیکنان مستعد را شروع کرده و بازیکنان جوان استان در این مدت رشد خوبی داشته اند. 

 

ادامه مطلب ...

اسپانسرها حاضر به سرمایه گذاری در ورزش بانوان نیستند

مدیرمدرسه فوتسال بانوان بندرعباس گفت: از آنجا که اسپانسرها حاضر به سرمایه گذاری در ورزش بانوان نیستند، تیم آذرخش به دلیل عدم وجود اسپانسر مجبور به کناره گیری از لیگ شد.

طاهره رنجبریان، اظهار کرد: مدرسه فوتسال بانوان بندرعباس از مردادماه سال جاری کار خود را با 20 شاگرد در رده سنی آزاد شروع کرده است، به صورتی که کوچکترین بازیکن 1.5 ساله و بزرگترین آنها 26 ساله و میانگین سنی بازیکنان نیز بین 18 تا 20 سال است.

وی افزود: این بازیکنان تا پیش از حضور در تمرینات مدرسه فوتسال، اطلاعات زیادی از این ورزش نداشته و اصول انجام این رشته ورزشی را نیز نمی دانستند اما هم اکنون پیشرفت زیادی کرده اند به طوری که در قالب چند گروه مختلف با یکدیگر، بازی های دوستانه برگزار می کنند.

ادامه مطلب ...

مدیریت تربیت بدنی هرمزگان سالن تمرینات بدمینتون را ندیده است

رئیس هئیت بدمینتون هرمزگان گفت: مدیر کل تربیت بدنی هرمزگان حتی یکبار هم سالن تمرینات و هیئت بدمینتون هرمزگان را از نزدیک ندیده است.

محمد رضا تهرانی  بیان کرد: محمدی اصل اطلاعات درستی در مورد خیلی از مسائل ورزشی ندارد و متاسفانه از روی عدم آگاهی حرف می زند و آمار و اطلاعات نا درستی در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

وی افزود:  مدیرکل تربیت بدنی هرمزگان گفته است که هئیت بدمینتون فقط 20 ورزشکار دارد و این در حالی است که فقط در لیگ بدمینتون استان هرمزگان 16 تیم حضور دارند و این لیگ دارای هشت تیم در بخش مردان و هشت تیم در بخش بانوان است و نمی دانم چگونه می شود با 20 نفر بدمینتون باز چنین لیگ گسترده ای را برگزار کرد.

وی افزود: هم اکنون هشت نفر از دختران هرمزگانی در مسابقات قهرمانی کشوری حضور دارند و یک نفر از دختران هرمزگانی نیز عضو تیم ملی نوجوانان است و مدیر کل تربیت بدنی از هیچ کدام از این مسائل آگاهی ندارد.

رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان عنوان کرد: تعداد بدمینتون بازان فقط در بخش جناح شهرستان بستک 20 نفر است و معلوم نیست مدیرکل تربیت بدنی این اطلاعات دقیق را از کجا آورده است.

تهرانی در پایان گفت: هیئت بدمینتون هرمزگان حاضر است  تمام ورزشکاران خود را جمع کند و به اداره تربیت بدنی ببرد تا محمدی اصل از نزدیک  ببیند که این هیئت چند ورزشکار دارد.

 

 

بندرعباس باید به قطب ورزش های ساحلی تبدیل شود

قائم مقام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: با توجه به ساحلی بودن شهر و ظرفیت و  استعداد بالایی که در آن وجود دارد، بندرعباس باید به قطب وزش های ساحلی کشور تبدیل شود.

حبیب بهادری، اظهار کرد: حضور 16 تیم برای شرکت در مسابقات والیبال ساحلی محلات جام رمضان قطعی شده است و این تیم ها تا پایان ماه مبارک رمضان در مجموعه ساحلی غدیر بندرعباس به رقابت می پردازند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی محلات برگزارخواهد شد، حضور این تعداد تیم راضی کننده است اما باید با ایجاد زیرساخت های مناسب در محلات به گسترش این رشته ورزشی، کمک شود.

وی تصریح کرد: برای انجام رشته های ساحلی امکانات زیادی مورد نیاز نیست و می توان با مقداری ماسه ساحلی، زیرساخت ورزش های ساحلی را در محلات ایجاد کرد.

ادامه مطلب ...