گرمای هوا مانع انجام بازی زیبا شد

سرمربی تیم فوتبال تربیت یزد گفت: گرمای هوا در بندرعباس بازیکنان تیم تربیت را آزاد داد و نگذاشت دستورات تاکتیکی را اجرا کنند.

یحیی گل محمدی پس از توقف در مقابل تیم شهرداری بندرعباس افزود: شرایط جوی حکمفرما بر این مسابقه باعث شد شاهد یک بازی بی کیفیت از سوی هر دو تیم باشیم و از همان ابتدا انتظار بازی زیبایی را نداشتم.

وی اظهار کرد: در این بازی بر روی ضدحملات برنامه ریزی کرده بودیم و قصد داشتیم با گرفتن سرعت بازی از تیم شهرداری بندرعباس بر بازی مسلط شویم که موفق به این عامل نیز شدیم و موقعیت هایی نیز داشتیم که با بی دقتی بازیکنان به هدر رفت.

سرمربی تیم تربیت یزد عملکرد تیم شهرداری بندرعباس در این بازی را مثبت ارزیابی و اضافه کرد: تیم شهرداری در این بازی نمایش متوسطی از خود ارائه داد اما در نیمه اول تیم ما را بسیار آزار داد و در نیمه دوم توانستیم این تیم را کنترل کنیم.

ادامه مطلب ...

بازی‌های انتهای فصل چنگی به دل نمی‌زند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: دو بازی به انتهای فصل مانده و همه تیم ها از طولانی‌شدن مسابقات خسته شده‌اند که این عامل خود باعث شده بازی های انتهای فصل چنگی به دل نزند.

ژوتا پس از توقف در بندرعباس افزود: گرمای هوا اجازه انجام کار تاکتیکی توسط بازیکنان را نداد و بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد و تساوی عادلانه ترین نتیجه برای این مسابقه بود.

وی اظهار کرد: تیم شهرداری بندرعباس نه صعود می کند نه سقوط و تیم تربیت یزد تیم سوم جدول است، پس مشخص است که تیم یزد باید برای گرفتن نتیجه بازی تلاش کند و تیم ما انگیزه ای نداشته باشد.

ادامه مطلب ...

از تیم «النصر امارات» پیشنهاد دارم

قهرمانى تیم ملى فوتبال زیر چهارده سال کشور در رقابت هاى جنوب آسیا به میزبانى استان همدان با درخشش وحید افطارى فوتبالیست سیزده ساله بندرعباسى با ده پاس گل ویک گل زده نوید ظهور فوتبالیست تکرار نشدنى را براى هرمزگان به همراه دارد؛ در زیر گفتگوى جالب ما با این چپ پاى تکنیکى بندرعباسى را یک روز پس از بالا بردن جام قهرمانى مسابقات مذکور خواهید خواند.

ادامه مطلب ...

اداره تربیت بدنى هرمزگان یک روز تعطیل شد

نارضایتى بعضى از مراجعان  به اداره  تربیت بدنى هرمزگان درنوزدهم خردادماه وتعطیلى این اداره کل جزو آن دسته از خبرهایى بود که نمى‌شد به راحتى از کنارش گذشت . 

 فرض کنید ورزشکارى از پارسیان ، جاسک  یا حاجى آبادمى آید تا فقط  یک نامه را شماره کند ولى مجبور مى‌شود با دست خالى برگردد زیرا سروهاى این اداره مشکل داشتن واین اشکال تنها یک مورد فنى نبود بلکه پس ازاین که یک هفته کولر دفتر فنى اداره تربیت بدنى خراب بود وهیچ مسوولى على رغم اطلاع کافى آن را پیگیرى  نکرده بود  به علت گرمى هوا سرورها خاموش شده وتمام خدمات کامپیوترى اداره مختل شد. لازم به ذکر است بخش انفورماتیک این اداره کل بسیار مجهز ولى عدم رسیدگى به آن وکم توجهى مسوولان موجب مشکلات این چنین مى‌شود .

نونهالان فوتبالیست هرمزگان درانتظار راى کمیته انضباطى فدراسیون

تیم فوتبال زیرچهارده سال آلومینیوم هرمزگان درمسابقات قهرمانى کشور درانتظار راى کمیته انضباطى است .

سرمربى هاى پایه آلومینیوم بندرعباس که اخیراً از مسابقات قهرمانى کشور در یا سوج به استان بازگشته است،گفت‌: تیم فوتبال زیرچهارده سال آلومینیوم هرمزگان در گروه  دوم مسابقات قهرمانى کشور با حضور تیم هاى قدرتمندى چون  مس رفسنجان ، سپاهان یاسوج ، گاز ایلام و پیروزى  برازجان نمایش خوبى داشت وتحسین مسوولان برگزارى را برانگیخت .

ادامه مطلب ...

برگزاری هفته اول مسابقات لیگ بانوان/ حواشی زیاد و پیروزی مدعیان

هفته اول مسابقات لیگ بانوان با درخشش مدعیان و حواشی زیاد به پایان رسید . در این هفته از مسابقات که در روز جمعه و در سالن گرم مجموعه ورزشی حجاب برگزار شد تیمهای مدعی شهدای بنادر ، اب منطقه ای و اینده سازان بنادر در برابر حریفان به پیروزی رسیدند.  

ادامه مطلب ...

تعطیلی بدمینتون مردان هرمزگان / تربیت بدنی امکانات نمی‌دهد

رئیس هیئت بدمینتون هرمزگان گفت: بدمینتون مردان هرمزگان به علت نداشتن سالن تمرین به حالت تعطیل درآمده است.

محمدرضا تهرانی افزود: متاسفانه مسئولان تربیت بدنی هرمزگان سالن تمرین مجموعه‌ ورزشی حجاب که محل تمرین بدمینتون آقایان بود را به طور کامل در اختیار بانوان قرار داده اند و مردان جایی برای تمرین کردن ندارند.

وی ادامه داد: در شهر بندرعباس فقط سه مجموعه ورزشی وجود دارد که دو مجموعه دیگر هم یک روز در میان در اختیار بانوان قرار دارد و در سایر روزها هم در اختیار رشته‌های دیگر ورزشی است. 

 

ادامه مطلب ...

انتخاب باید براساس معیار باشد نه تست دادن

سرمربی تیم فوتسال آرش بندرعباس گفت: اگر قرار باشد با برگزاری دوره توجیهی فوتسال بانوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، حاضر به شرکت در این کلاس توجیهی نمی باشم.

کلثوم دارا  افزود: کارنامه تمامی مربیان در کشور مشخص است و فدراسیون خود می داند در طول سالیان گذشته مربیان از خود چه عملکردی به جا گذاشته اند و صحیح نیست با برگزاری کلاسی توجیهی بخواهند مربی تیم ملی را مشحص کنند.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد شایتسگی کسی برای هدایت تیم ملی مشخص باشد باید به ارزیابی عملکرد چندین ساله او باشد نه گذراندن کلاس توجیهی دو روزه.

ادامه مطلب ...

شرایط برای صعود سخت است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: با توجه به رقابت سختی که در بالای جدول وجود دارد شرایط برای صعود تیم آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر سخت است.

وینگو بگوویچ پس از پیروزی 2 بر1 تیمش مقابل کوثر لرستان افزود: به خاطر وقفه طولانی که در مسابقات لیگ دسته یک انجام گرفت بازیکنان از شرایط آرمانی به دور بودند و مجبور شدیم بار دیگر به بدنسازی بپردازیم که این باعث کندی حرکت بازیکنان شده بود.

وی ادامه داد: آب و هوای گرم هم از دیگر علل خستگی بازیکنان و عدم نمایش بازی دلپذیر از سوی بازیکنان دو تیم بود که در نیمه دوم با بهتر شدن هوا کیفیت بازی بالاتر رفت.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان با تمجید از عملکرد تیم کوثر اظهار کرد: تیم کوثر بازی هدفمندی از خود به نمایش گذاشت و به طور حتم اگر حمایت مسوولان استان لرستان را از خود داشت جایگاهش اینجای جدول نبود. این تیم ما را در خانه خیلی تحت فشار قرار داد.

بگوویچ در خصوص شانس تیم آلومینیوم هرمزگان برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد: باید واقع بین باشیم، با توجه به شرایط جدول و امتیازات تیم های نفت، برق شیراز و داماش گیلان شرایط برای صعود سخت است و همه چیز به بازی هفته آینده ما در شیراز مقابل برق این شهر بستگی دارد و همه تلاشمان برای پیروزی در این مسابقه بسته شده است.  

 

پول خرید آب معدنی را بازیکنان پرداخت کردند

کاپیتان تیم فوتبال کوثر لرستان گفت: متأسفانه در استان لرستان کسی پاسخگو مشکلات عدیده بازیکنان نبوده و مشخص نیست چرا آن ها که نیازی به تیم فوتبال ندارند، وارد لیگ دسته یک شده و زندگی این بازیکنان را به بازی گرفته اند.

علی طهماسبی افزود: مدت 4 ماه است، هیچ یک از بازیکنان پولی دریافت نکرده اند و 60 درصد از قرارداد بازیکنان مانده است و نه مسوولان تیم کوثر و نه سایر مسوولان استان لرستان جوابگوی ما نیستند و بازیکنان در طول این یک فصل عذاب زیادی کشیده اند و نمی دانند چگونه جواب خانواده های خود را بدهند.

ادامه مطلب ...