بازی‌های انتهای فصل چنگی به دل نمی‌زند

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس گفت: دو بازی به انتهای فصل مانده و همه تیم ها از طولانی‌شدن مسابقات خسته شده‌اند که این عامل خود باعث شده بازی های انتهای فصل چنگی به دل نزند.

ژوتا پس از توقف در بندرعباس افزود: گرمای هوا اجازه انجام کار تاکتیکی توسط بازیکنان را نداد و بازی از کیفیت بالایی برخوردار نبود و هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که تبدیل به گل نشد و تساوی عادلانه ترین نتیجه برای این مسابقه بود.

وی اظهار کرد: تیم شهرداری بندرعباس نه صعود می کند نه سقوط و تیم تربیت یزد تیم سوم جدول است، پس مشخص است که تیم یزد باید برای گرفتن نتیجه بازی تلاش کند و تیم ما انگیزه ای نداشته باشد.

سرمربی شهرداری بندرعباس عملکرد تیم تربیت یزد را در این بازی مطلوب ارزیابی و اضافه کرد: تیم تربیت بر روی ضد حملات عالی عمل کرد و توانست تیم ما را بارها آزار دهد اما آن تلاشی که برای پیروزی باید انجام دهند را من در بازی این تیم ندیدم و تیم تربیت از تیم شهرداری بهتر کار نکرد.

در این بازی در دقایق پایانی ژوتا رو به نیمکت تیم شهرداری با بیان این جمله که برخی از نیمکت نشینان نمی خواهند تیم نتیجه بگیرد خشم کاپیتان تیم شهرداری را درآورد که باعث بحث لفظی شهاب جهانگیری (کاپیتان تیم شهرداری) و ژوتا شد. در سه بازی گذشته تیم شهرداری از بازیکنان بومی این تیم به ندرت استفاده شده و کاپیتان تیم شهرداری برای سومین بازی متوالی بر روی نیمکت نشست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد