سرمربی تیم ملی کاراته هدایت شهرداری بندرعباس را برعهده گرفت

سرمربی تیم ملی کاراته کشورمان با توافق با مسوولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس هدایت تیم کاراته این باشگاه را در مسابقات سوپرلیگ فصل آینده بر عهده گرفت تا در کنار پردل رمضانی(کومیته) و رضا کمالی(کاتا) تیم شهرداری را هدایت نماید.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، محمد بهرامی با بیان اینکه از آمدن به بندرعباس احساس رضایت می کند، افزود: از سال 62 تاکنون آشنایی کامل و جامعی از توانایی ورزشکاران هرمزگانی دارم و با شناخت قبلی هدایت تیم شهرداری بندرعباس را پذیرفتم.

وی با تقدیر از نگاه ویژه مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در خصوص توجه به رده پایه، تصریح کرد: در مذاکرات صورت گرفته به بنده تکلیف شده تا علاوه بر هدایت تیم بزرگسالان شهرداری، با توجه و تمرکز بر رده های پایه گامی در جهت آینده سازی کاراته استان هرمزگان و بومی سازی کامل این رشته در فصل های آینده برداشته شود.

سرمربی تیم کاراته شهرداری بندرعباس اضافه کرد: از هفته گذشته تمرینات تیم شهرداری در بندرعباس آغاز شده که طی آن یک دوره مسابقه انتخابی برگزار و هفت بازیکن در رشته کاتا و سه نفر در کومیته شرایط حضور در این تیم را کسب کردند و امیدوارم طی روزهای آینده با سفر به تهران سایر بازیکنان جذب و تیم به صورت جدی تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در مسابقات سوپرلیگ آماده نماید.

بهرامی با بیان اینکه فصل جدید سوپرلیگ کاراته از 17 شهریور ماه در تهران آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات برای نخستین بار بیش از ده تیم آعلام آمادگی کرده اند که این مهم باعث نزدیکی رقابت ها و بالارفتن حساسیت ها می شود.

وی در پایان از آمادگی خود برای هر گونه کمک به کاراته استان در صورت درخواست هیأت کاراته استان هرمزگان سخن گفت.

لازم به ذکر است، بهرامی فعالیت خود را از سال 53 در رشته کاراته آغاز و از سال 62 به مدت هشت سال بازیکن فیکس تیم ملی بوده است و از سال 70 با هدایت تیم ملی جوانان فعالیت خود در امر مربیگری را آغاز و از سال 71 تا 85 در کشور کویت و از 85 تا 87 در امارات به هدایت کاراته کاران این کشورها پرداخت و با آوردن سبک JSK به کشورمان گامی دیگر در رشد این رشته برداشت تا در سال 90 هدایت تیم ملی کشورمان را بر عهده گرفت. وی همچنین ریاست کمیته مربیان کشور را یدک می کشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد