بازگشت تیم های فوتبال و والیبال آلومینیوم المهدی به مسابقات

پس از آنکه طی روزهای گذشته نامه وارده در خصوص کاهش بودجه باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان، باعث نگرانی هواداران در خصوص عدم تیمداری این باشگاه در رشته های فوتبال و والیبال شده بود، با تلاش های صورت گرفته از سوی مقامات عالی استان هرمزگان این مشکل رفع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی باشگاه آلومینیوم هرمزگان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با تأیید این خبر گفت: با حمایت های صورت گرفته از سوی مسوولان استان هرمزگان و همچنین مدیران شرکت آلومینیوم الهمدی هرمزگان، دیگر مشکلی در خصوص عدم تیمداری این باشگاه در رشته های فوتبال و والیبال ما را تهدید نمی کند.

حسین جباری زاده اظهار کرد: پس از پیگیری های انجام شده با تلاش ها و حمایت های مجدانه تمامی دلسوزان استان هرمزگان به ویژه شخص استاندار، بسیاری از مشکلات برطرف و تیم آلومینیوم هرمزگان با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد:به هواداران خود این اطمینان را می دهم که با قدرت در لیگ برتر والیبال و لیگ دسته یک فوتبال فعالیت خود را ادامه خواهیم داد تا نماینده ای سرفراز برای استان هرمزگان باشیم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان از حمایت های تمامی مسوولان تشکر و خواستار حمایت های هواداران از این باشگاه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد