پایان نخستین دوره مسابقات رایانه‌ای کارکنان دولت

نخستین دوره مسابقات رایانه‌ای کارکنان دولت در هرمزگان ویژه ماه مبارک رمضان که در آن 32 بازیکن شرکت داشتند در بندرعباس به پایان رسید.


مسئول انجمن بازی‌های رایانه‌ای استان هرمزگان در حاشیه برگزاری این مسابقات اظهار کرد: این دوره از مسابقات با هدف ترویج بازی‌های رایانه‌ای در بین کارکنان دولت با استقبال مناسبی رو‌به‌رو شد که زمینه برگزاری چند‌ دوره دیگر از این مسابقات را تا پایان سال فراهم کرد.
امیرحسین طالبی افزود: در این دوره از مسابقات تنها کارکنان دولت اجازه حضور در مسابقات را داشتند اما در تلاشیم تا در آینده‌ای نزدیک این مسابقات را به صورت عمومی و شهرستانی برگزار کرده تا نفرات مستعد را شناسایی و در راستای حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری آماده کنیم.
وی با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان نگاه ویژه‌ای به فعالیت انجمن بازی‌های رایانه‌ای دارد، خاطر‌نشان کرد: این تفکر سبب شده است که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بتوانیم اهداف خود را به پیش برده و تجهیزات مناسب را در آینده فراهم کنیم.
مسئول انجمن بازی‌های رایانه‌ای استان هرمزگان با اشاره به وجود بازیکن‌های درخشان فراوان در رشته‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای در استان، تصریح کرد: در مسابقات اخیر بازی‌های رایانه‌ای کشور در اصفهان، استان هرمزگان صاحب یکی از سکوهای اول تا سوم شد تا نشان دهیم با سرمایه‌گذاری و حمایت می‌توان استان هرمزگان را در کشور به جایگاه حقیقی خود رساند.
طالبی در پایان خواستار همکاری و حمایت رسانه‌ها از این انجمن برای ترویج آن در بین تمام اقشار جامعه شد.
‌در نخستین دوره مسابقات رایانه‌ای کشور که با حضور مهدی جهانبخش (معاون اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان) و کیانوش جهانبخش (رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان هرمزگان) و با شرکت 32 بازیکن از سازمان نظام مهندسی، جهاد کشاورزی، مسکن شهرسازی، هواشناسی، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، شرکت فرا دست انرژی فلات، موسسه مالی و اعتباری مهر و تربیت بدنی برگزار شد، در پایان علیرضا خوش روش(موسسه مالی و اعتباری مهر) با شکست مهدی اباذری (جهاد کشاورزی) به مقام نخست دست یافت و امیر بهلولی(شرکت فرا دست انرژی فلات) با شکست علیرضا برخورداری (سامان نظام مهندسی) حائز رتبه سوم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
یوسف ملایی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:10 ب.ظ

مرسی امیر خان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد