دیدار با مدیر کل...

ساعت ۱۲ظهر دیروز گروهی از مربیان به همراه روئسای کمیته ها و مسئولین هیات استان و شهرستان بندرعباس برای چندمین بار خدمت مدیر کل تربیت بدنی رسیدند و از مشکلات گفتن و گفتن اما مدیر کل کم انگیزه تربیت بدنی با چهره ای آرام و بی دقدقه درخود فرو رفته بود و نمی دانست که ما چه می گوییم و چه می خواهیم و هاج و واج به ما خیره شده بود و نمی دانست که چه بکند و چه بگوید شروع کرد به طفره رفتن تا اینکه سر از داستان دریاچه لرستان و مشکلاتشان با استاندار لرستان در آوردیم و اینکه الآن دریاچه لرستان خشک شده است! 

آقای مدیر کل پیست مارو بچسب ما که در لرستان تمرین نمی کنیم!

ادامه مطلب ...

تیم شطرنج بانوان تایدواتر بر سکوی سوم جام فرزانگان

تیم شطرنج بانوان تایدواتر ناحیه هرمزگان بر سکوی سوم مسابقات لیگ برتر کشور (جام فرزانگان) ایستاد و تیم شطرنج آقایان این شرکت نیز عنوان چهارمی مسابقات هفته اول لیگ برتر کشور (جام اندیشمندان) را کسب کرد.  

 مسابقات هفته اول لیگ برتر شطرنج بانوان کشور، (جام فرزانگان)، همچنین مسابقات هفته اول لیگ برتر شطرنج آقایان کشور (جام اندیشمندان) در قزوین برگزار شد که تیم های بانوان و آقایان به ترتیب عناوین سوم و چهارمی را به خود اختصاص دادند.  

 باشگاه فرهنگی ورزشی تایدواتر ناحیه هرمزگان در پایان مسابقات شکواییه ای در اعتراض به داوری این مسابقات تنظیم و به فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران تحویل داد. 

 ضمن این که مسابقات بانوان باحضور ده تیم و آقایان هشت تیم برگزار شد. گفتنی است، اسامی تیم های شرکت کننده نیز به شرح ذیل از نظر خوانندگان عزیز می گذرد. بانوان: شهره بیات، مونا سعیدپور، مینو عسگری زاده، آذین وکیل پور، یاسمین داوودی، سارینا روشن (بازیکن) و هدیه مصدق (سرپرست) آقایان: امیررضا پوررمضانعلی، امیر محمدسوزنکار، محمد اصبحی، نوید مکوندی، شاهین کوهستانی، مهدی سعیدی (بازیکن) و سعید مهرفر (سرپرست)  

هرمزگان قهرمان فوتسال دانش آموزان کم توان ذهنی کشور شد

تیم هرمزگان در دور اول با تیم های همدان و گیلان هم گروه شد که با شکست سنگین حریفان خود به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم راه یافت . 
در دور یک هشتم هرمزگان با تیم ایلام هم گروه شد وپس از شکست این تیم در دور یک چهارم نهایی به نبرد با تیم بوشهر رفت وتوانست با نتیجه هفت بر صفر تیم بوشهر را به زانو در آورد و به فینال مسابقه ها راه یابد .
در فینال حریف پر قدرت خوزستان در مقابل بازی جوانمردانه و تاکتیکی ورزشکاران هرمزگانی تاب نیاورد وپنج بر یک شکست خورد تا نماینده هرمزگان قهرمان این دوره از مسابقه ها شود .
دوازدهمین دوره مسابقه های فوتسال دانش آموزان کشور در شهرستان شهریار با قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید وتیمهای خوزستان و شهرستانهای استان تهران نیز به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.
‌در این دوره از مسابقه ها 350 دانش آموز پسر در رده سنی نوجوانان درقالب 42 تیم از 30 استان به صورت دسته یک و دو به مدت پنج روز به رقابت با هم پرداختند.

گردهمایی مربیان کانون فوتبال ایران در کیش برگزار شد

در این نشست که به میزبانی هیات فوتبال موسسه ورزش کیش با حضور مجبید جلالی، امیری خراسانی، جلال چراغپور، سید محسن صالحی، حسن روشن و عبدالرضا میرشفیعی و جمعی از مسوولان ورزشی جزیره کیش در سالن ابن سینا مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد. 

مباحث علمی در زمینه مربیگری روز فوتبال جهان، آسیب های جسمی و روانی فوتبال و همینطور بازدید از امکانات ورزشی کیش از جمله برنامه هایی که در این نشست دوروزه انجام می شود 

 

استاندار هرمزگان : تلاش مضاعف برای حضور در لیگ برتر فوتبال

استاندار هرمزگان با هیئت همراه به طور ناگهانی و سرزده ساعت 7 صبح در محل اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان حضور یافت.استاندار هرمزگان در این بازدید سرزده که بدون اطلاع قبلی انجام شد از قسمتهای مختلف اداره کل تربیت بدنی بازدید نمود.  استاندار در این بازدیدخواستار تلاش بیشتری در جهت تسریع در کارها و رفع مشکلات مردم شد. سپس در جلسه ای که  با حضور مسئولین واحدهای اداره کل در محل دفتر مدیر کل تربیت بدنی استان برگزار شد استاندار هرمزگان اظهار کرد:  با وجود پتانسیل های زیاد ورزشی  در  استان باید در این راستا  تلاش دو چندانی شود تا حداقل یک تیم  فوتبال خوب در لیگ برتر داشته باشیم  .

ادامه مطلب ...

فوتبال در گرمای50درجه در یک محله

از زمانیکه زمین ورزشی شهدای محله "آیت ا... غفاری "بندرعباس از آسفالت به "چمن مصنوعی " تبدیل شد،انتظارمی رفت که بچه های محله راحت تر ورزش کنند ولی بدلیل اینکه برق مجتمع ونورافکن ها از همان زمان یعنی دهه فجرسال88 قطع شد؛نونهالان،نوجوانان وبزرگسالان برخلاف گذشته مجبورند در ظهر گرم تابستان وتاقبل از تاریکی هوا فوتبال بازی کنند.اگر چه این زمین ورزشی حدود هفت سال پیش توسط شهرداری بندرعباس احداث شد و به گفته"علی ذاکری" مسئول زمین ورزشی شهدای آیت ا... غفاری تاقبل از اجرای زمین ورزشی چمن مصنوعی و واگذاری این زمین به تربیت بدنی در صورت بروز هر مشکلی، بلافاصله شهرداری بندرعباس برای رفاه حال مردم این محله، مشکلات را رفع می کرد و حتی شهرداری هشت نور افکن زمین ورزشی را که سوخته بودند تعویض کرد. 

ادامه مطلب ...

آیا بگوویچ منشوری شده است؟!

وینگو بگوویچ مرد کروات، به‌رغم کارنامه نسبتا روشنی که پس از سال‌ها فعالیت در فوتبال ایران از خود به جا گذاشته، از نگاه ستاد منشور اخلاقی فاقد صلاحیت مربگیری در لیگ برتر و لیگه دسته اول است.

بگوویچ فصل قبل با آلومینیوم هرمزگان تا آستانه صعود به پلی‌آف لیگ دسته اول پیش رفت و به‌واسطه عملکرد مثبتش با چراغ سبز مدیران این باشگاه برای تمدید قرارداد مواجه شد.

 بگوویچ که پیش از این به عنوان تنها مربی منشوری فوتبال ایران به لیگ یک تبعید شده بود به گواهی یکی از همکاران سابقش فعالیت‌های وسیعی در عرصه دوپینگ داشته و به دریافت پول از بازیکنان نیز متهم است. شایعه دوپینگ تعدادی از بازیکنان فولاد که یک‌سال پس از رفتن بگوویچ برملا شد و همچنین حراج پیراهن تیم‌ملی امید در زمان مربیگری او هنوز از خاطر اهالی فوتبال پاک نشده است.

 

بگوویچ دلال نبود

شایعاتی هم درخصوص منشوری شدن پورحیدری به خاطر مصاحبه ها و چالش‌هایش با قلعه‌نویی مطرح است اما سرپرست استقلال از این موضوع ابراز بی اطلاعی کامل می کند: تاکنون هیچ چیز در این رابطه نشنیدم و هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم. نمی دانم این شایعات از کجا شک می گیرند.

شایعاتی درخصوص منشوری شدن وینگوویچ و اخراج او از فوتبال ایران مطرح است اما پورحیدری که سابقه کار کردن با این مربی کروات در پاس همدان را دارد از کارنامه او دفاع می کند: دلیل این که شایعه شده وینگو منشوری است را نمی دانم اما به لحاظ اخلاقی که مشکلی از او ندیدم. در مورد سایه مسائل مانند دلالی یا این قبیل چیزها هم نه او خلافی انجام داده و نه اصولا می توانست انجام دهد. تمام موارد مربوط به جذب بازیکن و ثبت قرارداد ها در اختیار مدیریت باشگاه بود.

 

هرمزگانی ها در مسابقات جهانی ترکیه

۱۰ نفر از کاراته کاهای استان هرمزگان در قالب تیم۴۴نفره منتخب سبک شوتوکان ریوبوکای 

 جمهوری   اسلامی ایران جهت شرکت در مسابقات جهانی استانبول عازم کشور ترکیه می شوند.  

این مسابقات اولین دوره مسابقات جهانی شوتوکان می باشد که تمامی سبکهای شوتوکان که در حال حاضر در دنیا فعالیت میکنند در این دوره مسابقات شرکت خواهند کرد. 

مسابقات کاراته جهانی ترکیه از تاریخ ۷مرداد تا ۱۰مرداد سال جاری برگزار خواهد شد. سرپرست تیم ایران استاد منوچهر حاجی محمدیان رئیس سبک شوتوکان ریوبوکای کشور می باشند.

این نفرات را مهدی صابری بعنوان داور و مربی همراهی خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

خیران، حامی مالی تیم‌های ورزشی باشگاه ما هستند

مدیر‌عامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس گفت: این باشگاه در راستای شرکت دادن پر قدرت‌تر تیم فوتبال بانوان خود در لیگ برتر کشور، از بخش خیران به عنوان حامیان مالی بهره‌ می‌برد.

حسین احمدی د با بیان اینکه در هرمزگان با وجود ظرفیت بالایی که در بخش ورزش وجود دارد، اما هم‌چنان کمبود امکانات در این بخش احساس می‌شود، اظهار کرد: به غیر از مجموعه ورزشی حجاب، مکان ورزشی دیگری که مختص ورزش بانوان باشد، در استان وجود ندارد.

وی افزود: تیم‌های ورزشی مانند فوتبال، در بخش بانوان برای انجام تمرینات خود مشکلات فراوانی را پیش رو دارند که باید با آنها دست و پنجه نرم کنند.

مدیرعامل باشگاه آذرخش سرخون بندرعباس در مورد فعالیت‌های این باشگاه تصریح کرد: باشگاه آذرخش علاوه بر تیم فوتبال، در رشته‌های فوتسال آقایان در رده سنی جوانان و رشته دوومیدانی نیز فعالیت دارد.

احمدی با بیان اینکه تیم فوتسال آقایان در رده سنی جوانان این باشگاه در لیگ برتر توپ می‌زند، عنوان کرد: تاکنون در ارتباط با تامین هزینه‌های این تیم هیچ ارگانی به این باشگاه کمک مالی نکرده است.

وی یادآور شد: در راستای تامین خوابگاه که یکی از چالش‌های بزرگ باشگاه و بازیکنان شهرستانی میناب، بندرلنگه و رودان تیم بود، با تلاش‌های فراوان موفق به تهیه خوابگاه و اسکان بازیکنان شدیم.

احمدی در پایان در ارتباط با اسپانسر تیم گفت: در دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان خیرین به عنوان اسپانسر تیم با این باشگاه همکاری می‌کردند.