استاندار هرمزگان : تلاش مضاعف برای حضور در لیگ برتر فوتبال

استاندار هرمزگان با هیئت همراه به طور ناگهانی و سرزده ساعت 7 صبح در محل اداره کل تربیت بدنی استان هرمزگان حضور یافت.استاندار هرمزگان در این بازدید سرزده که بدون اطلاع قبلی انجام شد از قسمتهای مختلف اداره کل تربیت بدنی بازدید نمود.  استاندار در این بازدیدخواستار تلاش بیشتری در جهت تسریع در کارها و رفع مشکلات مردم شد. سپس در جلسه ای که  با حضور مسئولین واحدهای اداره کل در محل دفتر مدیر کل تربیت بدنی استان برگزار شد استاندار هرمزگان اظهار کرد:  با وجود پتانسیل های زیاد ورزشی  در  استان باید در این راستا  تلاش دو چندانی شود تا حداقل یک تیم  فوتبال خوب در لیگ برتر داشته باشیم  .

مدیریت عالی استان خاطر نشان کرد : ما باید تمامی تلاش خود را کنیم تا ورزش استان را متحول نمایم و شاهد موفقیت های بیشتر ورزش استان در عرصه های کشوری و بین المللی باشیم . استاندار هرمزگان اظهار کرد : ظرفیت و پتانسیل ورزشی استان بالاست و باید با یک برنامه ریزی اساسی و دقیق و با همکاری کلیه پرسنل خدوم این استان در جهت پیشبرد و هر چه بهتر شدن ورزش استان تلاش و کوشش نماییم .

 وی همچنین کلیه دستگاهها اجرایی استان را موظف به اولویت بخشیشدن بند (ب)ماده 117 مبنی بر یک در صدی کمک به امر ورزش در خصوص رفع مشکلات ورزش استان نمود واظهار کرد : معاونت برنامه ریزی ما باید در این  راستا پیگیری کند ، ضمن اینکه در جهت رشد ورزش استان و رفع کمبودها در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه ای در بخش تربیت بدنی و ورزش خواهیم داشت . رئیس شورای اداری استان اظهار داشت : تاکید مدیریت عالی استان و مردم خوب و فهیم هرمزگان این است که پیش از پیش در جهت رشد و توسعه ورزش استان تلاش و همت کنیم تا شاهد موفقیت بیشتری در ورزش استان باشیم . استاندار هرمزگان ادامه داد : کار گرو هی را در جهت رفع مشکل ورزش استان و رفع کمبودها تعیین خواهیم کرد . وی افزود:  صنایع بزرگ و کارخانجات استان  باید به یاری ورزش و مسائل و مشکلات هیئت ها و باشگاهها بشتابند تا مشکلات هیئت ها ورزشی  برطرف شود.

وی گفت : امیدواریم ورزش چنان متحول شود که مخصوصا ًباشگاههای استان از لحاظ مالی به پیشرفت های زیادی نائل آیند . در ابتدا محمدی اصل در دولت نهم و دهم انقلاب بزرگی در زیر ساختهای ورزش کشور بوجود آمده است و هرمزگان جز استانهای نادر کشور است که سرانه آن به یک مترمربع رسیده است . 

وی  به کمک پررنگ بخش خصوصی اشاره نمود و افزود : 71 تیم در لیگ های مختلف کشوری و310 هیئت فعال دراستان داریم .استاندار هرمزگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ابراز رضایت از حضور به موقع پرسنل تربیت بدنی در محل کارشان از زحمات محمدی اصل مدیر کل تربیت بدنی و زیر مجموعه های ایشان تشکر نمود و گفت : ورزش از ملزو مات جامعه است و این امر باید در بین مردم و خانواده ها رواج یابد .

نظرات 3 + ارسال نظر
http://istak20.blogspot.com چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://istak20.blogspot.com

سلام دوست من.وبلاگ ایستک 20 فعالیت خود را شروع کرد.خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بدونم
http://istak20.blogspot.com

Get VPN چهارشنبه 30 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.getvpn.blogfa.com

سلام دوست من . وبلاگ فوق العاده ای داری . چند ثانیه بیشتر وقتت رو نمگیرم : از فیلتر بودن سایت های مختلف خسته شدی ؟ یوتیوب واست فیلتره ؟ فیس بوک واست باز نمیشه ؟ توی گوگل به عنوان یک کاربر تحریم شده شناخته میشی ؟ به شما استفاده از سرویس "وی پی ان" رو معرفی میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبلاگ من سر بزنید . موفق باشید

شاید برای فردا پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ق.ظ http://www.blog.cheshmehregi.com

سلام دوست گرامی ، آیا شما بعضی اوقات خبرهای بی بی سی را باور می کنید یا قبول می کنید که به دلایل سیاسی این خبرها درج شده اند ؟ اگر وقت داشتید خوشحال می شوم نظر شما را بدانم . موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد