مهابادی از سرمربیگری پیام مشهد استعفا کرد

به گزراش باشگاه خبری فارس «توانا»، داود مهابادی پس از شکست 2 بر صفر روز گذشته برابر شهرداری تبریز و کمرنگ شدن شانس صعود این تیم به لیگ برتر از سمت سرمربیگری تیم مشهدی استعفا کرد.
مسئولان تیم فوتبال پیام صحبت‌هایی را با خداداد عزیزی و اکبر میثاقیان برای سرمربیگری فصل آینده این تیم انجام داده‌اند.
تیم فوتبال پیام مشهد در پایان هفته بیست‌وسوم لیگ دسته اول با 33 امتیاز در رده پنجم جدول 14 تیمی گروه اول رقابت‌ها قرار دارد.

در پایان هفته بیست و سوم؛

لیگ دسته اول فوتبال با کسب امتیاز برای تیم‌های کرمان سپری شد

خبرگزاری فارس: هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور در شهرهای مختلف کرمان با کسب امتیاز برای تیم‌های استان پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار فارس از کرمان، هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر روز گذشته در شهرهای مختلف استان کرمان پیگیری شد.
تیم گل گهر سیرجان در ورزشگاه اختصاصی خود به مصاف فولاد نوین اهواز رفت که در پایان با نتیجه چهار بر یک میهمان خود را مغلوب کرد.
تیم مس سرچشمه دیگر تیم کرمانی گروه دوم این لیگ در ورزشگاه شهید زینلی شهر مس سر چشمه به مصاف شیرین فراز کرمانشاه رفت و موفق شد، تیم کرمانشاهی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
همچنین در گروه اول این لیگ تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای نوش‌آباد شهر رفسنجان به مصاف کاوه تهران رفت که در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت داد.
در پایان هفته بیست و سوم، تیم‌های مس سرچشمه و گل گهر سیرجان به ترتیب با 31 و 27 امتیاز در رده‌های هفت و دهم جدول گروه ب و تیم مس رفسنجان با 31 امتیاز در رده هفتم گروه الف قرار دارند.

نساجی مغلوب فولاد گستر شد

در دیداری از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور، تیم فوتبال نساجی قائمشهر نتیجه را به میهمان تبریزی خود واگذار کرد .

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار که عصر روز جمعه در استادیوم ورزشی شهید وطنی قائمشهر برگزار شد ، نماینده فوتبال مازندران با نتیجه ‪۳‬ بر یک از مهمان خود تیم فوتبال فولادگستر تبریز شکست خورد.

در نیمه اول این مسابقه ، دو تیم با وجود حملات متعددی که روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند موفق به گلزنی نشدند .

در این نیمه نساجی که برای امیدوار ماندن به صعود احتیاج شدیدی به سه امتیاز این دیدار داشت سانتر از جناحین را در دستور کار خود قرار داد اما با دفاع منسجم بازیکنان تیم میهمان، راهی به دوازه حریف پیدا نکرد و دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

با آغاز نیمه دوم ، بازیکنان نساجی حملات فراوانی را بر روی دروازه حریف تدارک دیدند اما در شرایطی که به دنبال باز کردن دروازه حریف تبریزی خود بودند با شوت از راه دور سیلاس فیتوسا مهاجم خارجی تیم فولاد گستر غافلگیر شدند و با یک گل از حریف عقب افتادند .

با دریافت این گل ، بر شدت حملات بازیکنان نساجی افزوده شد اما رها کردن پست‌های دفاعی باز هم موقعیت گلزنی را نصیب شاگردان فرهاد کاظمی مربی فولاد گستر کرد تا این بار این تیم توسط محسن دیر دروازه نساجی را باز کند .

حملات شاگردان رضا فروزانی مربی تیم میزبان بالاخره در دقیقه ‪۸۰‬بازی منجر به گل حسن رضوان شد اما اشتباه المیر تولیادروازه بان بوسنیایی نساجی فرصت دیگری را نصیب امید نظامی پور کرد تا این بازیکن با گلزنی خود اندک امیدهای نساجی برای کسب امتیاز در این دیدار و ماندن در کورس صعود به لیگ برتر را بر باد رفته ببیند .

تیم فوتبال نساجی قائم شهر با قبول این شکست در امتیاز ‪ ۳۳‬باقی ماند و امیدهای خود به صعود به لیگ برتر را از دست داد

تیم مس سرچشمه بر شیرین فراز کرمانشاه برتری یافت

تیم فوتبال مس سرچشمه در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال عصر جمعه بر تیم شیرین فراز کرمانشاه برتری یافت.

به گزارش ایرنا، این دیدار که در ورزشگاه شهید زینعلی سرچشمه برگزار شد با نتیجه ‪ ۳‬بر یک به سود تیم مس سرچشمه به پایان رسید.

وحید بابایی در دقایق ‪ ۱۴‬و ‪ ۴۲‬و احمد حسن زاده در دقیقه ‪ ۷۰‬این دیدار برای تیم مس سرچشمه گلزنی کردند و حامد اکبری در دقیقه ‪ ۶۳‬این دیدار تک گل تیم شیرین فراز کرمانشاه را به ثمر رساند.

رسول احمدی با کمک حمید سبحانی و مهدی شفیعی این دیدار را قضاوت کردند و مرتضی حیدری به عنوان داور چهارم در این مسابقه حضور داشت.

تیم فوتبال مس سرچشمه با کسب این پیروزی ‪ ۳۱‬امتیازی شد و در جایگاه ششم قرار گرفت و در دیدار هفته بیست و چهارم خود چهارشنبه هفته آینده میهمان تیم فولاد نوین اهواز خواهد بود.

تیم مس رفسنجان مقابل کاوه تهران به نتیجه مساوی رضایت داد

تیم فوتبال مس رفسنجان در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال عصر جمعه مقابل تیم کاوه تهران به نتیجه مساوی رضایت داد.

به گزارش ایرنا، این دیدار که در ورزشگاه شهدای نوش آباد رفسنجان برگزار شد با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

محمد عزیزی در دقیقه ‪ ۴‬برای تیم مس رفسنجان و علی ابوالفضلی در دقیقه ‪ ۲۲‬برای تیم کاوه تهران گلزنی کردند.

سکو فوفانا بازیکن تیم مس رفسنجان در دقیقه ‪ ۵۲‬این دیدار با دریافت کارت زرد از سوی داور میدان جریمه شد و مهدی کریمی بازیکن تیم کاوه تهران در دقیقه ‪ ۸۵‬با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد.

عباس نامبخش با کمک مصطفی دهقان و مهدی حمزه پور این دیدار را قضاوت کرد و محمد حسین ترابیان به عنوان داور چهارم و محمد علی تولایی به عنوان ناظر داوری و مصطفی جلالی به عنوان نمابنده فدراسیون در این دیدار حضور داشتند.

تیم فوتبال مس رفسنجان با کسب یک امتیاز این دیدار ‪ ۲۸‬امتیازی شد و در جایگاه دهم جدول رده بندی باقی ماند.

تیم مس رفسنجان در هفته بیست و چهارم این رقابتها چهارشنبه هفته آینده میهمان تیم داماش لرستان خواهد بود.

شهرداری در مشهد به لیگ برتر فوتبال صعود کرد

تیم فوتبال شهرداری تبریز در مشهد به لیگ برتر فوتبال صعود کرد تیم فوتبال شهرداری تبریز عصر امروز در مشهد با پیروزی مقابل پیام خراسان رضوی به رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور صعود کرد.

دیدار این دو تیم عصر امروز در هفته بیست و سوم رقابتهای فوتبال دسته اول باشگاههای کشور در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد برگزار شد و در نتیجه آن تیم شهرداری تبریز موفق شد میزبانش پیام خراسان رضوی را دو بر صفر شکست دهد.

تیم شهرداری تبریز با این برد و کسب ‪ ۵۳‬امتیاز و در حالی که هنوز سه دیدار دیگر در رقابتهای دسته یک فوتبال کشور در پیش رو دارد ، زودهنگام به لیگ برتر فوتبال کشور پیوست.

تیم گل گهر سیرجان مقابل فولاد نوین اهواز پیروز شد

  تیم فوتبال گل گهر سیرجان در هفته بیست و سوم از رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال عصر جمعه مقابل تیم فولاد نوین اهواز پیروز شد.

به گزارش ایرنا، این دیدار که در ورزشگاه اختصاصی گل گهر برگزار شد با نتیجه ‪ ۴‬بر یک به سود تیم میزبان پایان یافت.

حمیدرضا حاتمی در دقایق ‪ ۷۰ ،۶۱‬و ‪ ۹۰+۱‬و امیر رفعتی در دقیقه ‪ ۸۳‬این دیدار برای تیم گل گهر سیرجان گلزنی کردند و علی محمدی در دقیقه ‪ ۷۸‬تک گل تیم فولاد نوین اهواز را به ثمر رساند.

رحیم مهرپیشه با کمک علیرضا مصطفوی و محمد رسول زورقی این دیدار را قضاوت کرد.

تیم گل گهر سیرجان با کسب سه امتیاز این دیدار ‪ ۲۷‬امتیازی شد و در جایگاه دهم قرار گرفت.

تیم گل گهر سیرجان در هفته بیست و چهارم این رقابت‌ها میهمان تیم پتروشیمی تبریز خواهد بود.

نتایج دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ یک در گروه «ب»

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت تهران با پیروزی برابر حریفان خود یک گام دیگر به مسابقات لیگ برتر نزدیک شدند اما برق شیراز تیم ناکام بزرگ هفته لقب گرفت.

هفته بیست و سوم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور عصر امروز جمعه با برگزاری 7 دیدار همزمان در گروه "ب" پیگیری شد که در مهم ترین مسابقه برگزار شده تیم فوتبال نفت در تهران با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فوتبال برق شیراز گذشت تا فاتح بازی بزرگ هفته لقب بگیرد.

در این دیدار اکبر صغیری در دقیقه 10 گل برتری تیم نفت تهران را به ثمر رساند تا این تیم به خاطر تفاضل گل بهتر نسبت به تیم برق شیراز به رده دوم گروه "ب" صعود کرده و برق به رده سوم سقوط کند.

در دیگر بازی مهم این گروه، تیم داماش با گل دقیقه 87 علی امیری موفق شد برابر میهمانش شن سا اراک به پیروزی دست یافته و صدر جدول رده بندی این گروه را همچنان حفظ کرد.

نتایج دیدارهای کامل عصر امروز جمعه و جدول رده بندی گروه "ب" لیگ دسته اول به شرح زیر است:
* آلومینیوم هرمزگان 2 - کوثر لرستان یک
* نفت تهران یک - برق شیراز صفر
* پتروشیمی تبریز صفر - مهرکام پارس تهران صفر
* نساجی مازندران یک - گسترش فولاد تبریز 3
* گل گهر سیرجان 4 - فولاد نوین اهواز یک
* داماش گیلان یک - شن سا اراک صفر
* مس سرچمشه کرمان 3 - شیرین فراز کرمانشاه یک

یونانپوران:با شکست مس سرچشمه جزء مدعیان صعود باقی می مانیم

ارتفاع هزار و 800 متری سرچشمه از سطح دریا، چالش جدید برای شیرین فراز 


تیم فوتبال شیرین فراز کرمانشاه که قصد دارد به امید تکرار پیروزی دور رفت مقابل تیم مس سرچشمه، بار دیگر به مصاف این تیم برود، در دیدار با این تیم با چالشی جدی مواجه خواهد بود؛ ارتفاع هزار و 800 متری سرچشمه از سطح دریا.

 

سرمربی تیم شیرین فراز کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، در این خصوص اظهار داشت: ارتفاع زیاد سرچشمه از سطح دریا می تواند مشکلاتی را برای بازیکنان شیرین فراز به همراه آورد که مهمترین آن کمبود اکسیژن خواهد بود.

 

میخاییل یونانپوران در ادامه تصریح کرد: این مسئله با توجه با اینکه بازیکنان تیم مقابل با آن تطابق پیدا کرده اند می تواند نقطه قوت آنان و چالشی برای شیرین فراز باشد.

 

یونانپوران با اشاره به پیروزی دو بر یک شیرین فرا در مقابل این تیم در دور رفت، یادآو شد: برای اینکه جزء مدعیان صعود به لیگ برتر باقی بمانیم باید سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم و نتیجه مساوی یا شکست شانس شیرین فراز برای صعود را از بین خواهد برد.

 

وی گفت: مس سرچشمه تیمی جوان است که علاقمند به فوتبال سالم می باشد و تمرکز بازیکنان آن کار کردن با توپ بر روی زمین است.

 

یونانپوران افزود: هدفمان پیروزی در این دیدار است و اگر در نهایت در چهار بازی باقی مانده موفق به کسب 10 امتیاز شویم به لیگ برتر صعود می کنیم.

 

وی در خاتمه شانس تیمهای داماش گیلان، نفت تهران و برق شیراز برای صعود به لیگ برتر را بیشتر از دیگر تیمها عنوان کرد.

 

گفتنی است؛ شیرین فراز که همینک با ۳۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد روز جمعه ۲۱ خرداد از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در استادیوم شهید زینعلی سرچشمه به مصاف تیم مس سرچشمه خواهد رفت.

آخرین خبر از کوثر

برغم مشکلات مالی و اعتراض بازیکنان/ بازیکنان تیم فوتبال کوثر لرستان در دیدار با آلومینیوم هرمزگان شرکت می کنند 

مدیرعامل باشگاه کوثر لرستان گفت: برغم وجود مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان و اعتراض شدید اعضای تیم به این موضوع، تیم کوثر لرستان با تمامی بازیکنان خود به مصاف تیم آلومینیوم بندرعباس خواهد رفت.

غلامرضا آیت الله زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:
بازیکنان تیم کوثر لرستان از رییس هیات مدیره و مالک باشگاه کوثر به دلیل عدم پرداخت مطالبات معوقه بازیکنان، به فدراسیون فوتبال شکایت کرده اند.

وی اظهار داشت: برهمین اساس بازیکنان تیم قصد حضور در بازی روز جمعه این تیم مقابل آلومینیوم بندرعباس را نداشتند که با برنامه ریزی انجام شده و قول مساعد هیات مدیره مبنی بر پیگیری موضوع برای پرداخت مطالبات معوقه، بازیکنان با حضور در دیدار مقابل آلومینیوم بندرعباس موافقت کردند.

وی گفت: تیم کوثر لرستان یک اردوی آمادگی ‪ ۱۳‬روزه را زیرنظر هاشم حیدری و علی نکویی در تهران پشت سرگذاشته و برغم مشکلات روحی، برای دیدار جمعه این هفته مقابل آلومینیوم بندرعباس آماده است.


تیم کوثر لرستان جمعه این هفته و در ادامه رقابتهای لیگ دسته یک فوتبال کشور، در بندرعباس به مصاف تیم فوتبال آلومینیوم این شهر خواهد رفت.

به جوانان هم فرصت می دهیم

برگی زرگفت:  درهفته بیست و سوم لیگ دسته اول باید درمقابل شهرداری بندرعباس بازی کنیم که مانند ما درمیانه جدول قراردارد وامتیاز برای هیچکدام اهمیت زیادی ندارد.
هادی برگی زر، سرمربی تیم فوتبال اتکا گلستان، تاکید کرد: طبیعی است زمانی که دوتیم درمیانه جدول هستند واین مسابقه تاثیری درجدول رده بندی ندارد برای هیچکدام حساسیت زیادی نخواهد داشت برای همین فکرمی کنم که هردوتیم با آرامشی که دارند بازی قابل قبولی را انجام دهند.
وی درپایان به خبرنگارآریا افزود: سعی می کنیم که درسایرمسابقات بیشترازبازیکنان جوان و با انگیزه استفاده کنیم که درمرحله اول میزان آمادگی آنها را بسنجیم ودرمرحله بعد فرصت اثبات شایستگی آنها را نیزداده باشیم تا درفصل آینده ازآنها نیزاستفاده نماییم.

شن‌سا با پورحیدری در مسیر موفقیت قرار گرفته است(!!)

گول بردهای اخیر را نمی خوریم

سرمربی داماش گیلان گفت: به هیچ عنوان گول کسب بردهای اخیر داماش را نخواهیم خورد و با تمام توان درصدد تداوم این روند در چهار بازی باقیمانده هستیم.

فیروز کریمی پیش از دیدار تیمش برابر شن‌سا اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)با اعلام این مطلب افزود: بازیکنان با تمرینات شاداب روزهای اخیر و کسب بردهای روحیه بخش اکنون در بهترین شرایط آمادگی قرار دارند و بدون شک روز جمعه مقابل شن سا اراک برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

سرمربی داماش گیلان تصریح کرد: شن سا تیم با انگیزه و جنگنده ای است که در بازی رفت هم به خوبی مقابل داماش ظاهر شد، علاوه بر این مرد با تجربه ای نظیر منصور پورحیدری را در کنار خود دارند که با تفکراتش بازیکنان شن سا را در مسیر موفقیت قرار می دهد؛ به هر ترتیب برای باقی ماندن در جمع تیم‌های صدر جدول چاره‌ای جز برتری مقابل حریف نخواهیم داشت.

فیروز کریمی خاطرنشان کرد: به هر جهت چهار بازی تا پایان فصل باقی است که تکلیف تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر را تا روز آخر تعیین خواهد کرد، اطمینان دارم با تداوم این روند می‌توانیم داماش را بار دیگر به لیگ برتر برگردانیم که برای رسیدن به این هدف هر چهار بازی را با هدف برد به میدان می‌رویم.


بگوویچ:برای حضور در لیگ برتر تلاش می کنیم

درحالی باید درمقابل کوثرلرستان بازی کنیم که نفرات ازآمادگی وروحیه بالایی برخوردارهستند وتلاش می کنیم با مغلوب کردن آنها وارد لیگ برترشویم.
وینگو بگوویچ، سرمربی تیم فوتبال آلومینوم هرمزگان، ضمن بیان مطلب فوق، اظهارداشت: هرچند مدتی در کنارتیم نبودم ولی برنامه تمرینات رابه سایرمربیان داده بودم وآنها نیزمطابق آن روند آماده سازی را دنبال می کردند ولی حالا که بازیکنان را نگاه می کنم ازلحاظ تاکتیکی ازهماهنگی خوبی برخوردار هستند واگر فرصت ها رااز دست ندهیم بدون شک پیروزمیدان خواهیم بود.
بگوویچ اضافه کرد: شناخت لازم را نیزازکوثرلرستان داریم وفیلم بازیهای آنها را به دفعات تماشا کرده و نقاط ضعف وقوت آنها را نیزمی دانیم واگربازیکنان تمرکز کافی را داشته وقدرتوپ ها را بدانند حتما امتیازاین بازی را تصاحب کرده وشانس حضورخود را به لیگ برترافزایش می دهیم.

از مشهد به لیگ برتر می رویم

میثاقیان گفت: درحالی به مصاف پیام مشهد می رویم که تمامی بازیکنان درشرایط ایده آلی قرارداشته وتصمیم دارند که با دست پرمیدان را ترک نمایند.
اکبر میثاقیان، سرمربی تیم فوتبال شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که پیام دراین فصل بازیهای بسیارخوبی راانجام داده و با توجه به اینکه ازامتیازمیزبانی نیزبرخوردار است طبیعی است که مسابقه دشواری را پیش روداشته باشیم ولی درطول هفته به خوبی روی نقاط ضعف آنها کارکرده ایم وبا کمی تمرکزامکان شکست آنها را داریم.
وی درپایان به خبرنگارآریا افزود: امیدوارم که دراین بازی موفق شویم وضمن تصاحب سه امتیاز به لیگ برترنیزصعود کنیم که البته این کارساده ای نخواهد بود ولی اگر بازیکنان دقت کافی را داشته باشند حتما پیروزمیدان خواهیم شد.

هفته آینده جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فوتبال ایران، جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ آزادگان با حضور بهروان، غفاری،ششگلانی،زینلی،صادقی،طباطبائیان و جابری روز سه شنبه 25 خرداد ساعت 10:30 در فدراسیون برگزار می شود. بررسی موارد آئین نامه نقل و انتقالات و آئین نامه سازمان لیگ آزادگان و بررسی مشکلات برگزاری مسابقات در فصل 89-88 و اعم موارد مد نظر برای آئین نامه مسابقات فصل آتی در دستور کار این نشست است.