شرایط برای صعود سخت است

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان گفت: با توجه به رقابت سختی که در بالای جدول وجود دارد شرایط برای صعود تیم آلومینیوم هرمزگان به لیگ برتر سخت است.

وینگو بگوویچ پس از پیروزی 2 بر1 تیمش مقابل کوثر لرستان افزود: به خاطر وقفه طولانی که در مسابقات لیگ دسته یک انجام گرفت بازیکنان از شرایط آرمانی به دور بودند و مجبور شدیم بار دیگر به بدنسازی بپردازیم که این باعث کندی حرکت بازیکنان شده بود.

وی ادامه داد: آب و هوای گرم هم از دیگر علل خستگی بازیکنان و عدم نمایش بازی دلپذیر از سوی بازیکنان دو تیم بود که در نیمه دوم با بهتر شدن هوا کیفیت بازی بالاتر رفت.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان با تمجید از عملکرد تیم کوثر اظهار کرد: تیم کوثر بازی هدفمندی از خود به نمایش گذاشت و به طور حتم اگر حمایت مسوولان استان لرستان را از خود داشت جایگاهش اینجای جدول نبود. این تیم ما را در خانه خیلی تحت فشار قرار داد.

بگوویچ در خصوص شانس تیم آلومینیوم هرمزگان برای صعود به لیگ برتر تصریح کرد: باید واقع بین باشیم، با توجه به شرایط جدول و امتیازات تیم های نفت، برق شیراز و داماش گیلان شرایط برای صعود سخت است و همه چیز به بازی هفته آینده ما در شیراز مقابل برق این شهر بستگی دارد و همه تلاشمان برای پیروزی در این مسابقه بسته شده است.  

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد