نخستین دوره مسابقات فوتبال و والیبال ساحلی برگزار شد

نخستین دوره از مسابقات فوتبال و والبیال ساحلی در سایت تازه تاسیس ویژه آقایان توسط سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.



در این دوره از مسابقات 28 بازی با حضور هشت تیم والیبال از جزیره قشم و هرمز انجام شد که تیم‌های سبحان نیروی هرمز، تربیت بدنی قشم و هیئت والیبال قشم به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

ادامه مطلب ...

برگزاری انتخابات هیات رئیسه فوتبال و عدم حضور مسئولان تربیت بدنی

نتخاب هیات رئیسه هیات فوتبال استان برای نخستین بار در تاریخ ورزش هرمزگان انجام شد .انتخاب هیات رئیسه هیات فوتبال استان با حضور دوسوم اعضاء  و عدم حضور مسئولان تربیت بدنی در محل  هیات برگزار شد.

در این انتخابات اصغرمعماری  با 20رای به عنوان نایب‌رئیس آقایان ،‌کلثوم دارا با 16 رای درمقابل 4 رای الیزا بصیریان در سمت نایب‌رئیس بانوان هیات ابقاشد. عباس بهادری مدیرباشگاه هدف مینا نخل با 20رای به عنوان نماینده باشگاه‌ها، شهاب شریفی رئیس هیات فوتبال بندرلنگه با 13 رای درمقابل 7 رای حسن خدامی رئیس هیات فوتبال میناب نماینده روسای هیات فوتبال برگزیده شد ومنصور پزشک با 20رای به عنوان خزانه‌دار معرفی وبه مدت 4 سال دراین سمت خواهند ماند. .

مس سرچشمه رفسنجان صفر * البدر بندرکنگ یک

در زمین شماره سه استادیوم آزادی تهران یک بازی دوستانه بین دو تیم البدر بندرکنگ و مس سرچشمه رفسنجان که به تازگی به لیگ برتر صعود نموده است برگزار گردید.


ادامه مطلب ...

کار سختی را در پیش رو داریم

احمد رضایی سرمربی تیم فوتبال بزرگسال البدر به در مورد بازی امروز مقابل مس سرچشمه گفت : بازی امروز یک بازی پایاپایی بود . بچه های ما از انگیزه ای بیشتری برخوردار بودند و با تلاش و دوندگی زیاد توانستند راه های نفوذ تیم خوب مس را بسته و از فرصت خود نهایت استفاده را ببرد . البته برای من نتیجه اهمیتی نداشت ولی با توجه به اینکه بازی سنگینی بود نفرات جدید بهتر محک خوردند. ایشان در مورد برنامه های آینده  اردو گفت : فردا صبح یک جلسه تمرین وزنه (بدنسازی) خواهیم داشت ،بعد از ظهر استراحت و روز یکشنبه آخرین جلسه تمرین ما در این اردو خواهد بود. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتخاب بازیکنان جدید تستی در این مرحله از اردو اینگونه پاسخ داد : اجازه بدهید فعلاً به این سوالتان پاسخ ندهم تا به نتیجه نهایی برسیم.

شروع تمرینات بسکتبال البدر

محمد بحری سرپرست تیم بسکتبال البدر بندرکنگ گفت: پس از بررسی و صحبت با مربیان ، باشگاه با علیرضا نکو رفتار جهت هدایت تیم بسکتبال البدر در سال 90 به توافق رسید.  

تمرینات تیم بسکتبال نیز از دیروز در سالن شهدای خلیج فارس حسین آباد شهرستان بندرلنگه زیر نظر آقای نکو رفتار و مربی بدنساز آقای رضا صفدری آغاز شده است . اسامی بازیکنان دعوت شده مرحله اول نیز به این شرح می باشد. مسعود سلیمانی - مهدی رحمتی - وحید خانی - وحید اسلامی - پیام طالبی - سعید موسوی - محسن محمدی - سعید اصلانی - امیرا... وردی - مجید دهقان .

صدا و سیما کجایی؟

به گزارش خبرنگار وبلاگ تنور داغ ورزش هرمزگان، رسانه های کشوری نظیر رادیو ورزش٬خبر گزاری ایسنا کشور و  بعضی ازرسانه های مکتوب محلی و کشوری همه را به واکنش وداشته اما خبری از حضور شما در این گود نیست.موضوع به انداز ه ای مهم است که از ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه امروز یعنی ۱۵ دقیقه پیش هیاتی عالی رتبه از تهران به اتفاق مسولان ورزشی و غیر ورزشی استان از ان پیست بازدید کردنداما شما هنوز در خیال خوشی بی توجهی  به سر می برید !چرا؟ برای خودتان قابل توجیه است؟خسته نباشید!


 

چهارمی هرمزگان در مرحله اول مسابقات والیبال امیدهای کشور

مسابقات والیبال امیدهای منطقه چهار کشور با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

در ادامه مسابقات والیبال امیدهای منطقه چهار کشور بعدازظهر امروز با برگزاری دو دیدار از مرحله نهایی این رقابت ها، پرونده این دوره از مسابقات بسته شد.

در نخستین دیدار برگزار شده امروز که حکم رده بندی را داشت دو تیم فارس و هرمزگان که امیدی به صعود به مرحله نهایی نداشتند به دیدار هم رفتند که تیم فارس میزبان این رقابت ها، که از حمایت تماشاگران پرشور خود صعود می برد موفق شد در سه ست متوالی تیم هرمزگان را شکست دهد و عنوان سومی این مسابقات را از آن خود کند و عنوان چهارمی به تیم هرمزگان رسید.

ادامه مطلب ...

حذف تیم هرمزگان از مسابقات والیبال جوانان کشور

مسابقات والیبال جوانان منطقه چهار کشور با حذف تیم هرمزگان در مرحله اول پیگیری شد.

این مسابقات با حضور هشت تیم و در دو گروه چهار تیمی برگزار شد که هرمزگان در گروه یک با تیم های تهران، اصفهان و یزد هم گروه شد.

در این مرحله هرمزگان با قبول شکست در برابر تمامی تیم های گروه به عنوان تیم چهارم از صعود به مرحله بعد بازماند.

ثابت می‌کنم که رفتن به لیگ یک اتفاقی بود

.

مدافع تیم استقلال تهران معتقد است که رفتن او به لیگ دسته یک اتفاقی بوده است و قصد دارد خود را در استقلال ثابت کند.

حمید عزیززاده درباره حضورش در استقلال پس از بازی در تیم‌هایی مانند سپاهان و ذوب آهن و تیم دسته یکی آلمینیوم اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و بالا و پایین دارد. یک روز در اوج قرار می‌گیری و روزی پایین و تضمینی برای اینکه همیشه بالا باشی وجود ندارد. مهم این است که وقتی از یک سطح بالا به پایین می‌روی، دوباره تلاش کنی و به سطح بالا برسی.

ادامه مطلب ...

مهاجم خوب در ایران نداریم/ اردوی 10 روزه آلومینیوم در سرعین

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه تاکنون 60 درصد بازیکنان مورد نظر را جذب کرده ایم، گفت: متاسفانه مهاجم خوب در ایران نداریم.

اکبر میثاقیان با بیان اینکه شرایط اردو در تهران مناسب است، عنوان کرد: اولین اردوی تیم آلومینیوم به دلیل بدی هوا در بندرعباس در تهران برگزار شد و تا چهارم مرداد سعی خواهیم کرد بازیکنان مورد نظر را جذب نماییم.

وی با بیان اینکه در فصل جدید برای صعود بازیهای سختی پیش رو داریم، بیان داشت: برای صعود به لیگ برتر باید بازیکنان سختکوش و جنگنده را جذب کنیم و نیاز داریم در هر پست دو و سه بازیکن داشته باشیم تا در طول فصل مصدومیت بازیکنان خللی در روند تیم ایجاد نکند.

ادامه مطلب ...