فدراسیون فوتبال خود را جریمه کند نه تیم‌های بی‌بضاعت را!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: فدراسیون فوتبال باید به دلیل نقض قوانین ابتدا خود را جریمه کند نه اینکه سر تیم‌هایی را که تنها پشتوانه شان مردم هستند را به راحتی ببرد.

حسن جباری‌زاده درباره‌ی رای صادره از سوی کمیته انضباطی افزود: به هیچ وجه از محتوای نامه کمیته انضباطی نمی توان رعایت عدالت را درک کرد و در این رأی صادره حق تیم آلومینیوم ضایع شده است.

وی اضافه کرد: در رای کمیته انضباطی آمده است که تیم نفت تهران از این به بعد باید بازی‌های خود را در زمین‌هایی برگزار کند که مأموران نیروی انتظامی در آن اجازه ورود داشته باشند، حال سوال مطرح می شود که این 22 هفته که گذشته است اشکالی نداشته است و در4 هفته باقی مانده باید به تیم نفت اخطار داده شود؟ آیا فدراسیون خود بابت این قضیه نقض قانون نکرده است که دیگر تیم ها را به کارهای نکرده جریمه می کند؟  

 

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان تصریح کرد: تا زمانی که فدراسیون ما خود دچار این بی‌قانونی‌ها شود فوتبال کشور در مسیر درست پیش نمی رود. در این بازی حتی دو مأمور نیروی انتظامی نیز در این بازی وجود نداشت چگونه آقایان توقع دارند نظم در بازی برقرار شود. آیا نبود آن‌ها در این بازی تقصیری بر گردن تیم مهمان، آلومینیوم هرمزگان می اندازد یا باید در ابتدا فدراسیون خود را مقصر بداند که اجازه بازی در چنین شرایطی را داده است.

جباری زاده با انتقاد از نحوه قضاوت سعید مظفری‌زاده در این بازی بیان کرد: چگونه بازی که روی هم رفته 4 دقیقه وقت اضافه نداشت توسط داور 6 دقیقه وقت اضافه اعلام می شود و در این 6 دقیقه هم بازی را تمام اعلام نمی کند و در دقیقه 98 اعلام پنالتی می کند. امیدواریم کمیته داوران از روی صداقت حرف بزند زیرا در جلسه‌ای که با حضور "عنایت" فیلم بازی به تصویر کشیده شد خود عنایت به نبود پنالتی اعتراف کرد.

وی ادامه داد: در متن نامه کمیته انضباطی آمده است هواداران منتسب به تیم آلومینیوم باعث به وجود آمدن حاشیه در این مسابقه شده‌اند که ابتدا خود فدراسیون هنوز به یقین نرسیده که این تعداد تماشاگر ما هستند یا نه و دیگر اینکه مگر در زمین مسابقه تنها تماشاگران ما بودند.آیا کمیته انضباطی تصاویر ارسالی باشگاه آلومینیوم را مشاهده کرده اسست که تماشاگران نفت با تعداد بسیار بیشتری در زمین مسابقه حضور دارند؟ آیا 3 تا 4 تماشاگر ما می توانند باعث آشوب در بازی شوند؟

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان با انتقاد از این موضوع که در رأی صادره از همکاری بازیکنان و اعضای کادرفنی برای آرام شدن بازی تقدیر به عمل آورده اما این تیم به پرداخت سی میلیون ریال جریمه شده است،اظهار کرد: ما میهمان بودیم نه میزبان که اینگونه ما را جریمه کرده‌اند و من به هیچ وجه نمی پذیرم که تماشاگران ما باعث توقف بازی شدند.

جباری زاده با گلایه از فرق گذاشتن بین تیم ها در کمیته انضیاطی خاطرنشان کرد: چگونه به سرعت به موضوع تیم آلومینیوم رسیدگی و ما را جریمه می کنند اما، در رأی صادره نوشته می‌شود تخلفات کادرفنی تیم نفت تهران همچنان مفتوح است و در زمان دیگری رسیدگی می‌شود؟ آیا تیم نفت خون رنگین تری نسبت به آلومینیوم دارد که باید تخلفات آن ها بعد ها رسیدگی شود. تا چه زمان باید با نگاه رنگی و تبعیضی به تیم ها دیده شود.

وی درپایان اعتراض به کمیته‌ی استیناف تنها برای تغییر نتیجه بازی نداست و اضافه کرد: باید از حیثیت مردم هرمزگان و طرفداران آلومینیوم دفاع کنیم و به همگان ثابت کنیم طرفداران هرمزگانی مردمی خونگرم و به هیچ وجه عامل درگیری نیستند و از فدراسیون می خواهم که نگاه یکسانی به تیم ها داشته باشد نه اینکه برای جبران کار اشتباه خود به تیم هایی که پشتوانه مردمی دارند، لطمه بزند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد