پول خرید آب معدنی را بازیکنان پرداخت کردند

کاپیتان تیم فوتبال کوثر لرستان گفت: متأسفانه در استان لرستان کسی پاسخگو مشکلات عدیده بازیکنان نبوده و مشخص نیست چرا آن ها که نیازی به تیم فوتبال ندارند، وارد لیگ دسته یک شده و زندگی این بازیکنان را به بازی گرفته اند.

علی طهماسبی افزود: مدت 4 ماه است، هیچ یک از بازیکنان پولی دریافت نکرده اند و 60 درصد از قرارداد بازیکنان مانده است و نه مسوولان تیم کوثر و نه سایر مسوولان استان لرستان جوابگوی ما نیستند و بازیکنان در طول این یک فصل عذاب زیادی کشیده اند و نمی دانند چگونه جواب خانواده های خود را بدهند.

وی اظهار کرد: ما را در لرستان در دو اتاق جا داده‌اند که در هر اتاق 10 تا 15 نفر زندگی می کنند، آیا در سال 2010 این نحوه تیم داری هنوز منسوخ نشده است؟ پول خرید آب معدنی برای بازی با تیم آلومینیوم هرمزگان از جیب بازیکنان پرداخت شده است. بدون یک پزشک به بندرعباس سفر کردیم و مصدومیت چند بازیکن در این بازی بدون مداوای پزشک صورت گرفت.

بازیکن سابق تیم ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: من 13 سال در فوتبال کشور بازی کرده ام اما تا حالا تیمی با این وضعیت ندیده بودم و نمی دانم با چه هدفی این تیم تشکیل و راهی مسابقات شد.

طهماسبی با بیان این که در طول هفته گذشته بازیکنان سه مرتبه به کمیته انضباطی رفته اند، خاطرنشان کرد: بازیکنی که سه مرتبه در هفته به کمیته انضباطی برود و تمام انگیزه اش را از بین ببرند، چگونه به بازی بپردازد. در لرستان ما خود به تمرین رفته و ماشین کرایه می کنیم و آب معدنی برای تمامی تمرین ها توسط بازیکنان تهیه می شود.

وی تصریح کرد: بازیکنان در بازی تیم آلومینیوم هرمزگان باغیرت بازی کردند و از جان و دل مایه گذاشتند و همگی تنها برای آن که نزد خدای خود با عزت باشند، به این بازی آمدند و از زحمات نکویی، سرمربی تیم کوثر لرستان باید تشکر کرد که با هیچ چیز و شرایط زیرصفر بازیکنان را برای انجام مسابقات مهیا می سازد.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد