استاندار هرمزگان: برای رفع نواقص طرح آسیا ویژن آماده‌ایم

استاندار هرمزگان گفت: با جدیت کامل از طرح آسیا ویژن حمایت خواهم کرد.

حسین هاشمی تختی در جلسه ای با حضور نماینده ویژن آسیا افزود: به صورت مداوم و جدی پیگیر وضعیت اجرای طرح آسیا ویژن هستیم و بدلیل آن که مردم استان هرمزگان به لحاظ شرایط فیزیکی مناسب ورزش فوتبال هستند، اجرای این طرح می تواند در پیشرفت فوتبال در استان هرمزگان موثر باشد.

وی ادامه داد: آمادگی آن را داریم تا هر گونه مشکلی که برای پیشبرد این طرح نیاز است، را برطرف سازیم.

در ادامه محمد حسن پرآور، معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان گفت: در سال گذشته با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا استارت اولیه آغاز طرح ویژن در استان هرمزگان کلید خورد و مسوولان هیات فوتبال برنامه های خود را جهت بررسی به AFC ارسال کردند و در آن بازدید قرار بر آن شد در سال بعد اجرای این طرح آغاز شود.

وی اظهار کرد: با عنایت ویژه استاندار امیدواریم تا این طرح که اصول و مبنای پایه سازی در ورزش فوتبال است سیر و شتاب بیشتری در رشد فوتبال ایجاد کند، همانطور که حضور تیم های شهرداری بندرعباس و آلومینیوم هرمزگان در لیگ آزادگان باعث رونق فوتبال پس از سال ها در استان هرمزگان شده است.

پرآور با بیان اینکه نیازمند مساعدت ویژه AFC و فدراسیون فوتبال برای اجرای هر چه بهتر این طرح هستیم، اضافه کرد: در سال گذشته اقداماتی در راستای آماده سازی اجرای طرح ویژن از قبیل برگزاری کلاس های مربیگری و استعدایابی درجه D آسیا، شروع مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان، برگزاری کلاس داوری زیر 15 سال، برگزاری جلسات تخصصی مدیریت، داوری، مربیان، باشگاه‌ها، استعدایابی و جوانان، صدور مجوز مدارس فوتبال و برگزاری مدرسه استعدایابی فوتسال بانوان به انجام رسید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه تیم های اول و دوم لیگ فوتسال بانوان نمایندگان استان هرمزگان هستند، تصریح کرد: در سال گذشته 21 چمن محله ای و 4 زمین استاندارد در استان هرمزگان به بهره برداری رسید و قصد داریم در سال جاری 4 زمین چمن محله ای و یک چمن استادارد دیگر را افتتاح کنیم تا بتوانیم طرح ویژن را در سراسر استان پیاده سازی کنیم.

همچنین کایتا، نماینده ویژن AFC در این جلسه با تقدیر از حمایت استاندار هرمزگان از اجرای طرح ویژن در استان گفت: بدون همکاری و هماهنگی بین دستگاه های دولتی به خصوص استانداری با هیات های فوتبال نمی توان شاهد اجرای صحیح طرح ویژن در استان های کشور باشیم.

وی با بیان اینکه ویژن ایران سردمدار ویژن آسیاست، تصریح کرد: تجربه نشان داده است در کشورهایی که دولت های آنها به حمایت فوتبال پرداخته اند موفق تر بوده و سریع تر به نتیجه نهایی که رشد فوتبال بوده است، دست یافته اند.

در پایان امیرحسین کریم پور، نماینده ویژن ایران در AFC با بیان اینکه حمایت دولت ها یکی از عوامل مهم در پیشرفت فوتبال است، اضافه کرد: هرمزگان از منابع ارزشمندی در فوتبال برخوردار است و حرکت های مثبتی صورت گرفته است اما برای پیشرفت و رسیدن به جایگاه مطلوب در کشور و آسیا نیازمند یک تلاش همگانی در استان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد