هیچ یک از مسوولان استان از ما حمایت نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال کوثر لرستان گفت: با توجه به شکست مقابل آلومینیوم هرمزگان از بازی بازیکنانم راضی هستم و به تک تک آن ها افتخار می کنم.

علی نکویی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) افزود: بازی در سطح متعادلی برگزار شد و بازیکنان تیم کوثر برای گرفتن نتیجه در این بازی متحد شده بودند.

وی ادامه داد: به خوبی توانسته بودیم در این بازی جلوی نفوذ بازیکنان آلومینیوم را بگیریم و اگر بر روی اتفاقات نبود تیم آلومینیوم هرگز به سه امتیاز این بازی دست پیدا نمی کرد.

سرمربی کوثر لرستان اظهار کرد: با این شرایط و عدم حمایت هیچ یک از مسوولان استان لرستان تیم ما بازی خوبی نشان داد و با بی دقتی موقعیت های بدست آمده را هدر داد و بازیکنان تیم کوثر نشان دادند هنوز غیرت در نزد بازیکنان فوتبال جریان دارد و تنها برای پول بازی نمی کنند.

وی تیم آلومینیوم را تیمی قوی ارزیابی و اضافه کرد: تیم آلومینیوم از ساختار مناسبی برخوردار است و تا این جای مسابقات جایگاه خوبی در جدول دارد و تجربه بازیکنانشان باعث برتری در این مسابقه شد.

نکویی با مثبت ارزیابی کردن قضاوت داوری در این مسابقه تصریح کرد:با توجه به شرایط بدمان در جدول به کار خود ادامه می دهیم و کاری هم به جایگاهمان در جدول نداریم و تنها هدفمان انجام بازی هایی زیبا در این سه مسابقه باقیمانده است و مطمئن هستم که بازیکنان کوثر در این بازی های دلاورانه حضور پیدا خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد