در مرکز استان طرح مدارس رایگان راه اندازی شده است

رییس هیأت شنای استان هرمزگان گفت: در شهر بندرعباس به هیچ وجه با مشکلی روبه رو نیستیم و آمادگی آن را داریم تا دانش آموزان را به صورت رایگان تحت پوشش قرار بگیریم. بهرام بهرامی افزود: از ماه‌ها قبل هیات شنای استان هرمزگان طرح مدارس شنا به صورت رایگان با هدف پایه سازی در سطح شهرستان بندرعباس را اجرا کرده‌ایم و برای طرحی که در نظام آموزش و پرورش به تصویب رسیده با مشکلی در شهر بندرعباس مواجه نیستیم. وی ادامه داد: در طرح مدارس شنا کودکان مهدکودکی، پیش دبستانی و دبستانی‌ها دختر و پسر را مورد هدف قرار داده‌ایم تا بتوانیم ورزش شنا را نهادینه کرده و به سوی قهرمانی پیش رویم.  

 

رییس هیأت شنای استان هرمزگان با بیان اینکه در شهرستان‌های استان هرمزگان به دلیل نبود استخر با مشکل مواجه‌ایم،اضافه کرد: در تعدادی از شهرستان‌ها استخر موجود است اما در بسیاری دیگر یا استخرها در حال ساخت است یا هنوز طرحی برای ساخت آن دیده نشده است و ایجاد طرح اجباری شدن آموزش شنا در مدارس می‌تواند روند ساخت استخرهای شنا در استان را تسریع ببخشد.

وی با انتقاد از اداره تربیت بدنی به دلیل عدم پرداخت کامل بودجه هیأت شنا اظهار کرد: سال گذشته بوجه هیأت شنا به طور کامل پرداخت نشد و امسال تاکنون هیچ مبلغی به حساب ما واریز نشده است.

بهرامی تصریح کرد: اگر بخواهیم به بودجه دولتی تکیه کنیم این بودجه تنها جوابگوی یک اعزام تیم‌های شنا می‌شود درحالی که ما سالانه تعداد زیادی اعزام در رشته‌های مختلف داریم و با استفاده از رایزنی با بخش خصوصی توانسته‌ایم بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد