شاهد حرکت رو به جلویی در ورزش هرمزگان نیستیم

رئیس هیأت قایقرانی استان هرمزگان گفت: به دلیل عدم پذیرش استعفایم از سوی فدراسیون قایقرانی به ناچار دوباره این مسوولیت را پذیرفتم.

ابراهیم شهابی پور در خصوص دلیل استعفای خود از این پست افزود: دلیل استعفای من بدلیل عدم پیگیری برای اجرایی شدن ساخت اماکن ورزشی به خصوص پیست‌های قایقرانی در سطح استان از سوی اداره کل تربیت بدنی هرمزگان بود و نمی دانم چگونه می خواهند بدون داشتن یک پیست قایقرانی در سطح کشور مقامی کسب کند.

وی اظهار کرد: از زمان تصدی این پست شروع به فعال کردن این رشته در سطح استان کردیم که در حال حاضر 10 هیأت فعال در شهرستان‌ها داریم که از حداقل امکانات نیز بی بهره‌اند و عدم تأمین امکانات پس از گذشت سال‌ها جای تأسف دارد و مشخص نیست ورزش هرمزگان به کدام سمت پیش می رود.

نماینده‌ی سابق شورای شهر بندرعباس با بیان اینکه در سفر هیأت دولت مصوبه‌های بسیاری به تصویب می رسد، اضافه کرد: آن استانی نیز به عملی شدن مصوبات نزدیک می شود که پیگیری‌های بیشتری انجام دهد اما در استان هرمزگان در بخش ورزش من هیچ پیگیری از شخص اول ورزش استان ندیده‌ام و به آینده ورزش هرمزگان نیز خوشبین نیستم زیرا در دنیای امروز امکانات حرف اول را می زند و نمی شود بدون وجود حداقل امکانات به مقام قابل توجهی دست یافت.

شهابی پور تصریح کرد: طرح دهکده ساحلی در پایان سال 86 به تصویب هیأت دولت رسید و تاکنون سه سال از آن موضوع می گذرد اما شاهد هیچ پیشرقفتی در این موضوع نبوده‌ایم و اطلاع رسانی در خصوص روند اجرایی این طرح عظیم ورزشی صورت نمی گیرد.

وی با بیان اینکه تمامی مشکلات را نمی توان به وسیله فدراسیون حل کرد، خاطرنشان کرد:مشکلات استان هرمزگان به زیرساخت قایقرانی برمی گردد و بنده از زمان علی آبادی پیگیر این موضوع بودم و تا این لحظه به دلیل آنکه هیچ گونه حمایتی از سوی اداره تربیت‌بدنی هرمزگان وجود ندارد نتوانسته‌ایم به تجهیزات مورد نیاز رشته‌ی قایقرانی دست یابیم. آیا می‌شود بدون داشتن پیست به تمرین قایقرانی پرداخت؟ چگونه در استان هرمزگان دریایی با این عظمت وجود دارد اما تریبت‌بدنی توانایی ساخت پیست ندارد.

شهابی پور با بیان اینکه طرح اجرایی پیس را بارها به تمامی مسوولان استانی و کشوری نشان داده شده است، اضافه کرد: تا زمانی که برای رسیدن به هدف تلاش صورت نگیرد به جایی نخواهیم رسید و باید متولی ورزش استان خود را از جامعه ورزش دور نکند بلکه به سوی کمک آنها پیش رود.

نظرات 2 + ارسال نظر
حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

آموزشکده خوارزمی دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.amoozeshkade.com/f239/

سلام
اگه محصل هستی توصیه میکنم حتما به اولین انجمن تخصصی درسی ایران یه سری بزنی و از مزایای اون استفاده کنی.
اگه سوال یا مشکل درسی هم داری میتونی عضو بشی و سوالتو اونجا مطرح کنی تا اساتید آموزشی جوابتو بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد