منصور آرامى: مجبورم از ریاست هیات فوتبال هرمزگان استعفا دهم

آرامى دراین باره به گفت: همیشه دوست دارم بعنوان یک سرباز درهر جبهه اى که باشم درخدمت مردم هرمزگان بوده وبه این سربازى هم افتخار مى‌کنم.

منصور آرامى اظهارکرد:به خاطر  ادامه تحصیل در خارج از  کشور مجبورم ازهیات فوتبال کنار بکشم.

آرامى تصریح کرد: فوتبال هرمزگان از پیشرفت قابل توجه اى برخوردار است و دوست دارم این پیشرفت با  راه یابى یکى از دونماینده استان در لیگ یک به لیگ برترنمایان تر شود.

وى افزود: از زمانى که شهردارى توانست سهمیه لیگ یک را خریدارى کند شوق وذوق خاصى در چهره فوتبال دوستان هرمزگانى نمایان شد واین شوق وذوق آنها هیچ وقت ازذهن من پاک نخواهد شد.

رییس مستعفی هیات فوتبال استان  گفت: هیچ وقت دوست نداشته ام که در فوتبال و ورزش هرمزگان مشکلى وجود داشته باشد زیرا  هر مشکلى فقط  به ضرر جوانان این استان تمام مى  شود  پس از همه مسوولان مى‌خواهم که به ورزش وبه خصوص فوتبال هرمزگان نگاه ویژه اى داشته باشند زیرا این اعتقاد دارم که هرمزگان سرشار از پتانسیل است ونباید با بى توجه اى این پتانسیل ها ازبین بروند.

 آرامى درمورد  رییس جدید هیات فوتبال  اظهار نظرى نکردوگاضافه کرد:امیدوار هستم هرکس بعنوان رییس جدید انتخاب شد بتواند در راه اعتلاى فوتبال استان گام هاى اساسى بردارد.

 وى در پایان به طرح آسیا ویژن اشاره کرد وگفت: طرح آسیا ویژن رانباید کوچک  شمرد زیرا اگر این طرح در استان  موفق شود فوتبال هرمزگان با  یک تحول اساسى روبرو خواهد شدو از این تحول کسى جز نوجوانان وجوانان فوتبالیست سود نخواهد برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد