هرمزگان قهرمان فوتسال دانش آموزان کم توان ذهنی کشور شد

تیم هرمزگان در دور اول با تیم های همدان و گیلان هم گروه شد که با شکست سنگین حریفان خود به عنوان تیم اول به مرحله یک هشتم راه یافت . 
در دور یک هشتم هرمزگان با تیم ایلام هم گروه شد وپس از شکست این تیم در دور یک چهارم نهایی به نبرد با تیم بوشهر رفت وتوانست با نتیجه هفت بر صفر تیم بوشهر را به زانو در آورد و به فینال مسابقه ها راه یابد .
در فینال حریف پر قدرت خوزستان در مقابل بازی جوانمردانه و تاکتیکی ورزشکاران هرمزگانی تاب نیاورد وپنج بر یک شکست خورد تا نماینده هرمزگان قهرمان این دوره از مسابقه ها شود .
دوازدهمین دوره مسابقه های فوتسال دانش آموزان کشور در شهرستان شهریار با قهرمانی تیم هرمزگان به پایان رسید وتیمهای خوزستان و شهرستانهای استان تهران نیز به ترتیب مقامهای دوم و سوم را کسب کردند.
‌در این دوره از مسابقه ها 350 دانش آموز پسر در رده سنی نوجوانان درقالب 42 تیم از 30 استان به صورت دسته یک و دو به مدت پنج روز به رقابت با هم پرداختند.

نظرات 2 + ارسال نظر
VpnServ Group پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://www.vpn-serv.in

وی پی ان سرو ، قدرتمندترین ارائه دهنده خدمات "وی پی ان" با قیمت مناسب و پشتیبانی 24 ساعته . آیا نمیدانید "وی پی ان" چیست ؟ توضیحات تکمیلی را از سایت ما مطالعه کنید : www.1.vpnserv.info

من میگم . . . پنج‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ http://www.manmigam.com

افزایش بازدید وبلاگ شما
کاملا رایگان
لینک مطالب وبلاگ خود را کاملا رایگان در وبسایت ما قرار دهید
افزایش بازدید = افزایش رتبه در گوگل
www.manmigam.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد