از تیم «النصر امارات» پیشنهاد دارم

قهرمانى تیم ملى فوتبال زیر چهارده سال کشور در رقابت هاى جنوب آسیا به میزبانى استان همدان با درخشش وحید افطارى فوتبالیست سیزده ساله بندرعباسى با ده پاس گل ویک گل زده نوید ظهور فوتبالیست تکرار نشدنى را براى هرمزگان به همراه دارد؛ در زیر گفتگوى جالب ما با این چپ پاى تکنیکى بندرعباسى را یک روز پس از بالا بردن جام قهرمانى مسابقات مذکور خواهید خواند.

فیکس تیم ملى هستید؟
ـبله ، ما 9 بازیکن هستیم که درتیم ملى فیکس هستیم.
در چه پستى بازى  مى‌کنى؟
ـهافبک چپ.
ذخیره هاى شما چه کسى هستند؟
- امین جوادى مقدم ازتهران و امین عبیدى پور از فولاد خوزستان.
 فکر مى‌کنى بتوانند شما را نیمکت نشین کنند؟
ـمحال است نیمکت نشین شوم زیرا ذخیره هاى من خودشان را به مصدومیت مى زنند تا حتى اسمشان درلیست قرار نگیرد.
مى‌خواهید مثل کدام یک از بازیکنان دنیا باشید؟ دوست دارم مثل »مسى« بازى کنم.
در رسیدن به این طرز تفکر از چه کسانى مشاوره مى‌گیرید؟
- از  مربى ام مجید ذاکرى ومدیر باشگاهمان یوسف عاشورى.
مگر درکدام تیم هرمزگانى توپ مى‌زنید؟
- درتیم زیر چهارده سال آبفا ویار کمکى تیم آلومینیوم هرمزگان درمسابقات کشورى هم هستم.
در تیم ملى به چه اهدافى فکر مى‌کنید؟ همیشه به فیکس شدن در تیم ملى بزرگسالان فکر مى‌کنم.
به کاپیتانى تیم ملى نمى‌اندیشید؟
ـدرحال حاضر درمسابقات دوستانه تیم ملى کاپیتان هستم ودرواقع کاپیتان دوم تیم ملى زیر چهارده سال کشورم.
مربیانتان درتیم ملى چه کسانى هستند؟
ـمصطفى قنبرپور مدافع چپ سابق پرسپولیس سرمربى تیم ملى است آقایان الله کرم وعکسرى هم کمک هایشان هستند وسرپرستى تیم برعهده شهامت عباسى است.
دوست دارید درکدام تیم خارجى توپ بزنید؟
ـمنچستر یونایتد.
از تیم هاى پایه ومعتبر فوتبال پیشنهاد یا دعوتنامه ندارید؟
- از تیم  النصر امارات پیشنهاد دارم.
چگونه به شما پیشنهاد دادند؟
ـپسر خاله ام احسان چاکرى درتیم بزرگسالان النصر بازى مى‌کندو ازطریق او پیشنهاد درام.
فکر مى‌کنید بتوانید دراین سطح موفق باشید؟
ـمطمئن باشید مى توانم  مربیانم درتیم ملى گفتند در شانزده سالگى مى‌توانم در لیگ برتر بزرگسالان کشور بازى کنم.
دیگران هم بازى شما را تحسین مى‌کنند؟-»کفاشیان« هم گفت:با وجود تو  آینده چپ تیم ملى ایران بیمه مى‌شود.
 این موفقیت را مدیون چه کسى هستید؟
ـدعاى مادرم، زحمات مربیان و بخصوص حمایت عاشورى مدیر باشگاه آبفا.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد