نونهالان فوتبالیست هرمزگان درانتظار راى کمیته انضباطى فدراسیون

تیم فوتبال زیرچهارده سال آلومینیوم هرمزگان درمسابقات قهرمانى کشور درانتظار راى کمیته انضباطى است .

سرمربى هاى پایه آلومینیوم بندرعباس که اخیراً از مسابقات قهرمانى کشور در یا سوج به استان بازگشته است،گفت‌: تیم فوتبال زیرچهارده سال آلومینیوم هرمزگان در گروه  دوم مسابقات قهرمانى کشور با حضور تیم هاى قدرتمندى چون  مس رفسنجان ، سپاهان یاسوج ، گاز ایلام و پیروزى  برازجان نمایش خوبى داشت وتحسین مسوولان برگزارى را برانگیخت .

مجید ذاکرى درادامه گفت : هرچند  به علت مصدومیت  دروازه با نما ن دربازى نخست مقابل پیروزى برازجان 5‌ برسه نتیجه را واگذار کردیم  وگل هاى راه دور وخیلى بدى دریافت کردیم  اما دربازى بعدى با گاز ایلام درجریان بازى با یک گل به تساوى رسیدیم اما درضربات پنالتى  سه بریک این تیم را از پیش رو برداشتیم .

 وى گفت : دربازى مقابل سپاهان یاسوج درحالى که تا دقیقه 90‌ از میزبان عقب بودیم اما با همت  وحید افطارى  ملى پوش هرمزگانى، سه برد و این تیم را شکست دادیم اما ازآنجایى که تیم یاسوجى از چند بازیکن غیرمجاز استفاده کرده بوداعتراض مان را به خاطر این مشکل تقدیم کمیته انضباطى کردیم ودرانتظار راى آنها هستیم.

ذاکرى ادامه داد حسین جبارى زاده با جدیت پیگیر این موضوع است تا بتوانیم به عنوان تیم صعود کننده به   دو ر بعدى  برویم.  مربى آبى پوشان فوتبالیست  نونهالان آلومینیوم  درپایان از حضور چهره‌هاى مستعد درفوتبال هرمزگان خبر داد وآینده فوتبال این استان را بسیار  امیدوار کنند  عنوان کرد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد