انتخاب باید براساس معیار باشد نه تست دادن

سرمربی تیم فوتسال آرش بندرعباس گفت: اگر قرار باشد با برگزاری دوره توجیهی فوتسال بانوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود، حاضر به شرکت در این کلاس توجیهی نمی باشم.

کلثوم دارا  افزود: کارنامه تمامی مربیان در کشور مشخص است و فدراسیون خود می داند در طول سالیان گذشته مربیان از خود چه عملکردی به جا گذاشته اند و صحیح نیست با برگزاری کلاسی توجیهی بخواهند مربی تیم ملی را مشحص کنند.

وی اضافه کرد: اگر قرار باشد شایتسگی کسی برای هدایت تیم ملی مشخص باشد باید به ارزیابی عملکرد چندین ساله او باشد نه گذراندن کلاس توجیهی دو روزه.

سرمربی آرش بندرعباس با بیان اینکه انتخاب باید بر روی معیار باشد نه تست دادن اظهار کرد: زمانی که ما افرادی مانند حسین شمس که مدرس بین المللی است را در کشور داریم جای تعجب دارد که چرا نباید از دانش وی برای ارتقای درجه مربیان کشور استفاده کنیم. بنده خود مدرک درجه D آسیا را دارم اما برای ارتقای درجه مدت هاست منتظر برگزاری کلاس هستم.در طول سالیان گذشته تنها با مشاهده چندین لوح فشرده و گرفتن اطلاعات از اینترنت توانستم اطلاعات خود را به روز کنم.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری کلاس هایی سطح فنی مربیان را بالا ببریم و کلاس های توجیهی دو روزه نتیجه ای آنچنان موثری برجای نمی گذارد.

دارا در پایان در خصوص آینده خود بیان کرد: دو پیشنهاد همکاری با تیم های لیگ برتر فوتسال کشور دارم که هنوز هیچ تصمیمی نگرفته‌ام و با مسوولان تیم آرش نیز صحبتی نکرده ام و همه چیز طی هفته های آتی مشخص خواهد شد.

 قرار است 36 نفر از مربیان فعال در لیگ که سوابق نسبتا خوبی در دوره مربیگری دارند، در محل کمپ های تیم های ملی طی روزهای 23 و 24 خردادماه زیر نظر ژوراندیرو برزیلی در کلاسی توجیهی شرکت ‌کنند و کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان ایران پس از پایان این دوره با نظر ژوراندیرو انتخاب و معرفی شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد