بازی نخست محک تیم هاست

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس گفت:بازی نخست تیم های در هر تورنمنتی محک زدن بازیکنان و نحوه تاکتیک تیم های رقیب محسوب می شود و نمی توان بازی های ابتدایی را معیار عملکرد مناسبی دانست.

کارلوس فابین لب افزود:بازی نخست تیم شهرداری در این فصل از مسابقات بازی سختی خواهد بود زیرا برابر تیمی که سالیان زیادی را در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده است،قرار می گیریم و باید با احتیاط کامل به مصاف این تیم برویم.

وی با بیان اینکه برای پیروزی در هر مسابقه بازیکنان شهرداری بندرعباس را وارد زمین می کند،اظهار کرد:برای مسابقه با تیم مقاومت سپاسی برنامه ویژه ای داریم و می خواهیم این تیم را با برنامه های خود غافلگیر کرده و پتانسیل تیم خود را به همگان نشان دهیم.

سرمربی تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به آمادگی بازیکنان تصریح کرد:بازیکنان در شرایط مطلوبی به سر می برند و به این تیم بسیار امیدوارم و تنها مشکل ما کمبود وقت برای آماده سازی تیم است و مطمین هستم که فردا(پنجنشبه) بازی خوبی از تیم شهرداری شاهد خواهید بود.

وی در پایان از تمامی تماشاگران خواست با حضور در ورزشگاه به تشویق تیم شهرداری بپردازند و اضافه کرد:به طور حتم حضور گسترده هواداران می تواند به عنوان یار دوازدهم تأثیر منفی بر عملکرد بازیکنان تیم حریف بگذارد و ما را در رسیدن به هدف خود که همان پیروزی است،نزدیک تر کند.

بازی دو تیم شهرداری بندرعباس و مقاومت سپاسی شیراز از گروه اول مسابقات لیگ دسته اول کشور ساعت 16:30 روز پنجشنبه اول مهرماه در ورزشگاه تختی بندرعباس برگزار می شود. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد