آغاز تمرینات با نفرات بومی/شروع مسابقات لیگ برتر از 25 شهریور

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس از آغاز تمرینات این تیم زیر نظر فرجام دانش در خانه تکواندو بندرعباس خبرداد.

کوهیار دادگر با اعلام این خبر افزود:در این دوره از تمرینات 15 تکواندوکار بومی خود را برای حضور در ترکیب تیم شهرداری بندرعباس آماده می کنند تا در پایان کادرفنی چهره های خاص را برای حضور در مسابقات لیگ برتر انتخاب نماید.

وی حسام روانبخش تکواندوکار هرمزگانی را فرد جدید بومی اضافه شده به ترکیب اصلی تیم شهرداری دانست و عنوان کرد: پس از درخشش این بازیکنان در تمرینات با تأیید فرجام دانش این بازیکن در وزن یک(54 کیلوگرم) در مسابقات لیگ برتر برای تیم شهرداری پا می زند.

دادگر زمان ثبت نام تیم ها برای حضور در مسابقات فصل آینده لیگ برتر را از 17 تا 31 مردادماه اعلام و خاطرنشان کرد: تیم شهرداری بندرعباس به دلیل کسب مقام سوم در مسابقات فصل گذشته در این دوره با 25 درصد تخفیف در پرداخت ورودی مواجه شده است.

سرپرست تیم تکواندو شهرداری بندرعباس فرجام دانش،علیرضا نیکوکار و روزبه زابلی پور را به عنوان اعضای کادرفنی حاضر در تمرینات اشاره و تصریح کرد: از هفته آینده تمرینات بازیکنان غیر بومی در مجموعه ورزشی استقلال تهران آغاز می شود تا این بازیکنان در آستانه لیگ با آمادگی کامل وارد میادین شوند.

لازم به ذکر است، تیم تکواندو شهرداری بندرعباس در فصل گذشته در حالی که مقام دومی خود را قطعی می دید با برخی اتفاقات جایگاه سوم را کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد