میثاقیان: تیم جوانی در اختیار دارم / به لیگ برتر صعود می کنیم

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه 70 درصد این تیم را بازیکنان جوان و زیر 25 سال تشکیل می دهد، گفت: تیم جوان و با انگیزه ای در اختیار دارم.

اکبر میثاقیان بعد از ظهر سه شنبه در آغاز تمرینات این تیم در شهرستان نیر اظهار داشت: تیم هرمزگان تیم جوانی است و تنها 30 درصد بازیکنان این تیم را بازیکنان فصل قبل تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه با اضافه کردن بازیکنان جدید و جوان یک تیم منسجمی را جمع کرده ایم، افزود: بیشتر این بازیکنان زیر 25 سال هستند، اما از تجربه و انگیزه کافی برای رقابتهای فصل جاری برخوردارند.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان با اشاره به بازیکنان جدید جذب شده به این تیم اضافه کرد: احمد تقوی از تیم صباباتری، مجتبی روشنگر از شاهین بوشهر، وحید عسگری از ابومسلم خراسان و مجید نورمحمدی از ذوب آهن را توانستیم جذب کنیم.

هیچ قولی به مدیران این تیم نداده ام

وی با بیان اینکه در صورت نیاز در نیم فصل تیم را تقویت خواهیم کرد، یادآور شد: من هیچ قولی به مدیران این تیم نداده ام، اما با توان، انگیزه، آمادگی و تمرینات فعلی 90 درصد به صعود امیدواریم.

میثاقیان همچنین امکانات ورزشی شهرستان نیر را مطلوب و در حد استانداردهای کشور ارزیابی کرد و ابراز داشت: آب و هوای مطبوع، محل مناسب برای تمرین، چمن عالی، ارتفاع از سطح دریا برای انجام کارهای بدنسازی و دوری از حاشیه و تزیق آرامش به بازیکنان مهمترین دلیل حضور این تیم در شهرستان نیر است.

وی با اشاره به برپای اردوی 10 روزه در ین شهرستان تصریح کرد: در این مدت دو بازی تدارکاتی نیز با تیم شهرداری اردبیل و یک تیم باشگاهی دیگر انجام خواهیم داد.

سرمربی تیم هرمزگان با تشریح برنامه های این تیم تا آغاز بازیهای لیگ دسته یک کشور عنوان کرد: بعد از اتمام تمرین در شهرستان نیر اردوی یک هفته ای در تهران برگزار خواهیم کرد که در اردو به انجام چند بازی دوستانه و تدارکاتی تاکید داریم.

تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان به منظور انجام تمرینات بدنسازی و تیمی به مدت 10 روزه در شهرستان نیر اردو زده است.

گفتنی است همزمان با تیم آلومینیوم هرمزگان، تیم دسته اولیگل گهر سیرجان نیز در شهرستان نیر اردو زده است.

به گفته محمدی سرمربی تیم گل گهر سیرجان این تیم به مدت 10 روز در شهرستان نیر اردو خواهد داشت. گل گهر در پایان فصل گذشته در رده هفتم لیگ دسته یک قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد