صعود به لیگ برتر تنها هدف آلومینیوم است

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان گفت: برای ما فرقی نمی کرد در کدام گروه لیگ یک قرار می گیریم چون تنها هدف آلومینیوم صعود به لیگ برتر است.

حسین جباری زاده در خصوص گروه تیم آلومینیوم هرمزگان در فصل پیش روی رقابتهای لیگ یک گفت: قرعه کشی لیگ یک شرایط خوبی داشت و برای ما هم فرقی نمی کرد در کدام گروه قرار می گرفتیم چون ما با آمادگی کامل در مسابقات شرکت خواهیم کرد و هدف ما تنها صعود به لیگ برتر است.

وی در مورد همگروهی با تیم پاس همدان، بیان داشت: پاس همدان و تیمهای دیگر برای ما هیچ فرقی نمی کند چون تنها هدف ما به دست آوردن رتبه نخست گروه و رسیدن به لیگ برتر است بنابراین باید تمامی تیمها را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان با اشاره به اردوی تیم آلومینیوم در تهران، اظهار داشت: اردوی ما در تهران روز گذشته به پایان رسید و از روز جمعه اردوی آماده سازی تیم آلومینیوم به مدت 10 روز در سرعین اردبیل آغاز می شود.

جباری زاده به برگزاری چند دیدار تدارکاتی اشاره کرد و افزود: به احتمال فراوان تیم ما یک دیدار تدارکاتی را در اردبیل برگزار خواهد کرد و پس از بازگشت از اردوی اردبیل سه بازی تدارکاتی را در تهران برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به جذب تمامی بازیکنان مدنظر اکبر میثاقیان سرمربی تیم، عنوان کرد: تنها نتوانستیم چند بازیکن را جذب کنیم که به احتمال فراوان آنها را در نیم فصل جذب خواهیم کرد. همچنین قرارداد آندره لوئیز بازیکن فصل گذشته استقلال نیز با آلومینیوم به ثبت رسیده است و این بازیکن پس از حل برخی مشکلات خود با استقلال به تمرینات تیم اضافه خواهد شد.

حضور در لیگ برتر والیبال

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در ادامه با اشاره به شرکت تیم والیبال این باشگاه در لیگ برتر والیبال، تصریح کرد: ما برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال ثبت نام کردیم و مبلغ ورودی را هم به حساب فدراسیون والیبال واریز کرده ایم.

جباری زاده ادامه داد: سرمربیگری تیم والیبال آلومینیوم در فصل آینده نیز همچنان بر عهده فرهاد اعرابی خواهد بود و تنها یک نفر از اعضای کادرفنی تغییر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به هزینه های بسیار بالای تیمداری هدف تیم والیبال آلومینیوم در فصل آینده قهرمانی نیست بلکه هدف ما حضور در نیمه بالایی جدول خواهد بود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد