"کاسیمیرو" هدایت نارنجی پوشان را در دست گرفت

آکاسیو آلفردو کاسیمیرو سرمربی پرتغالی 62 ساله فصل گذشته تیم صمعت نفت آبادان پس از توافق با مسوولان باشگاه شهرداری بندرعباس هدایت این تیم را در فصل جدید رقابت های لیگ دسته اول کشور بر عهده گرفت.

سرپرست تیم فوتبال شهرداری بندرعباس با تأیید این خبر گفت: شب گذشته کاسیمیرو پرتغالی با حضور در هیأت فوتبال استان هرمزگان قرارداد خود را به ثبت رساند تا تکلیف نیمکت نارنجی پوشان مشخص شود.

حسین قنبرنژاد افزود: کاسیمیرو به همراه خود یک دستیار، مربی دروازه بان ها و مربی بدنساز از کشور پرتغال را به بندرعباس آورده تا او را در هدایت لاین فصل از مسابقات لیگ دسته اول آزادگان همراهی کنند.

وی با بیان اینکه با حضور این مربی پرتغالی تمرینات تیم شهرداری در تهران آغاز و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت و پس از ان با حضور در بندرعباس تمرینات را پیگیری و در پایان در ده روز پایانی مانده به مسابقات به دنبال برپایی اردو و برگزاری دیدارهایی دوستانه جهت هماهنگی بیشتر بازیکنان هستیم.

سرپرست تیم شهرداری بندرعباس همچنین از تست گیری جهت جذب بازیکنان سهمیه بزرگسالان تیم در اردوی تهران خبر داد و اضافه کرد: در بندرعباس نیز برای جذب بازیکنان زیر 23 سال و 20 سال اقدام خواهیم کرد تا در سال های آینده پشتوانه قوی برای تیم داشته باشیم.

لازم به ذکر است، تاکنون قرارداد شهرام هراتی (داماش گیلان) ومحمدباقرزعفرانی (ماشین سازی)، محمداحمدی(مس رفسنجان)، علی ذلکی (ایران جوان بوشهر)، حمزه حدادی(نفت مسجد سلیمان)، عبدالهادی خنیفر(استقلال اهواز)، رضا مسلم زاده (گل گهر سیرجان)، شهاب جهانگیری، اسماعیل واحدی،امیرخلیفه اصل، علی جدیدی، جابر نصیری ومصطفی مهدیزاده (بازیکنان فصل پیش شهرداری)،سوکوفوفانا (ایران جوان بوشهر)، اریش مالیایی در هیأت فوتبال استان هرمزگان برای فصل آینده ثبت شده است.

گفتنی است؛ کاسیمیرو تمامی دوران فونبال خود را در پست هافبک و در باشگاه بووایستا که تیم دوم شهر پورتو است گذراند در سن ۳۰ سالگی پس از کنار گذاشتن فوتبال به حرفه مربیگری پرداخت که سلبقه هدایت تیم های بووایستا، اسپرانس اسپورت، ا.او و ویزو، الکاظمیه، المحرق، رجا کازابلانکا، الاتحاد طرابلس و صنعت نفت آبادان و دستیاری تیم پورتو را تجربه کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد