ثابت می‌کنم که رفتن به لیگ یک اتفاقی بود

.

مدافع تیم استقلال تهران معتقد است که رفتن او به لیگ دسته یک اتفاقی بوده است و قصد دارد خود را در استقلال ثابت کند.

حمید عزیززاده درباره حضورش در استقلال پس از بازی در تیم‌هایی مانند سپاهان و ذوب آهن و تیم دسته یکی آلمینیوم اظهار کرد: بالاخره فوتبال است و بالا و پایین دارد. یک روز در اوج قرار می‌گیری و روزی پایین و تضمینی برای اینکه همیشه بالا باشی وجود ندارد. مهم این است که وقتی از یک سطح بالا به پایین می‌روی، دوباره تلاش کنی و به سطح بالا برسی.

وی درباره حضورش در استقلال ادامه داد: اول خواست خدا بود و دوم هم خواست خدا. پس از آن اعتمادی که مربیان به من کردند و کمک دوستانم باعث شد که به استقلال بیایم. البته خیلی‌ها کارشکنی می‌کردند و من هم تلاش می‌کنم تا ثابت کنم که بی‌جهت از لیگ یک به استقلال نیامده‌ام. امیدوارم که در استقلال خط دفاعی بسازیم که برای من و همه بازیکنان فراموش نشدنی باشد.

وی ادامه داد: عزیززاده نیامده است که در استقلال بشیند یا تفریح کند. خیلی‌ها هستند که این باور را ندارند ولی من ثابت می‌کنم که رفتن من به لیگ یک اتفاقی بود.

عزیز زاده درباره حضور عمران‌زاده و منتظری در خط دفاع بیان کرد: به نظر من عمران‌زاده و منتظری از مدافعان خوب لیگ ایران هستند و من هم می‌خواهم رقابتی سالم و درستی با آن‌ها داشته باشم. درست است که با هم در یک تیم بازی نکرده‌ایم اما همدیگر را می‌شناختیم.

وی ادامه داد: هیچ مربی‌ای اعتبار خودش را زیر سوال نمی‌برد و به هر کسی که آماده باشد بازی می‌دهد و برای او نام‌ها فرقی نمی‌کند.

حمید عزیززاده درباره وضعیت تیم استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی را گرفته است. علی‌رغم اینکه می‌گویند در دفاع مشکل دارد، باید یک بازیکن دیگر در این پست به ما اضافه بشود. استقلال امسال یارگیری خوبی انجام داد و مدعی کسب قهرمانی است. اتفاقات فوتبال را نمی‌شود پیش‌بینی کرد مگر اینکه شخصی ناشی باشد که این کار را انجام بدهد اما تیم ما برای گرفتن جام مصمم است.

وی درباره کادر فنی استقلال و حضور هنکه در این مجموعه گفت: فن فوتبال به بازیکنان ارتباطی ندارد. مظلومی تشخیص داده است که یک مربی آلمانی در کنار کادر فنی قرار بگیرد. آلمانی‌ها نیز از نظم خوبی برخوردارند و ان‌شاءالله حضور او به تیم ما و رشد آن کمک می‌کند

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد