سایه آلومینیوم بر سر تیم شهرداری

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در این فصل از نقل و انتقلات فوتبال کشورمان هم با حرکتی کند و لاک پشتی به کار خود ادامه می دهد و در عین حال سایه سنگین همشهری خود آلومینیوم را بر سر خود احساس می کند.

این روزها فوتبال کشورمان فصل نقل و انتقلات خود را در لیگ برتر و لیگ دسته یک پشت سر می گذارد و بسیاری از تیمها با جذب بازیکنان خوب و سرمربی، تمرینات را برای حضوری قدرتمند در لیگ فوتبال کشورمان آغاز کرده اند.

در کنار تیمهای لیگ برتری تیمهای لیگ یکی نیز برای حضوری قدرتمند در این رقابتها و رسیدن به لیگ برتر کار خود را با قدرت در بازار نقل و انتقلات آغاز کرده اند که ازجمله آنها می توان به تیمهایی همچون پاس همدان، استیل آذین سمنان، ماشین سازی تبریز و آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد.

آلومینیوم هرمزگان در این فصل با جذب مربی سرشناسی همچون اکبر میثاقیان و حفظ چندین تن از بازیکنان فصل گذشته و همچنین جذب بازیکنان جدید با نظر میثاقیان در حال حاضر اردوی آماده سازی خود را در تهران آغاز کرده و امیدهای فراوانی به صعود به لیگ برتر دارد.

اما در این میان دیگر تیم فوتبال هرمزگان یعنی شهرداری بندرعباس همانند چند فصل اخیر، کار خود را با اما و اگرهای فراوانی در فصل نقل و انتقالات آغاز کرده است، نخستین مشکل شهرداری در این فصل همانند فصول گذشته مشخص نبودن حضور و یا عدم حضور این تیم در مسابقات بود که در نهایت با مخالفتهایی که برخی از اعضای شورای شهر بندرعباس با حضور شهرداری در لیگ یک انجام دادند اما این شورا تصمیم به حضور شهرداری در مسابقات گرفت.

همین کشمکشها موجب شد تا شهرداری مقدار زیادی از زمان را در فصل حساس نقل و انتقالات از دست بدهد اما در ادامه نیز این تیم به حرکت لاک پشتی خود در بستن تیم ادامه داده است.

در حالیکه باشگاه شهرداری بندرعباس تجارب ناموفقی را در جذب بسیار دیر بازیکنان و سرمربی داشته اما به نظر می رسد این بار نیز مدیران این تیم از گذشته درس نگرفته اند و همچنان این تیم با مشکل جذب سرمربی مواجه است.

در حال حاضر سه هفته است که مسئولان تیم شهرداری به خصوص محمد جواد سلطان زاده شهردار بندرعباس وقت خود را برای جذب یک مربی پرتغالی به نام آلفردو کاسیمیرو گذاشته است و در هفته گذشته در سفری که به تهران داشته پیگیر مذاکره با این مربی پرتغالی بوده است و سکوت مسئولان شهرداری در این روزها نشان می دهد مذاکرات تا کنون به نتیجه نرسیده است.

در حالیکه مسئولان شهرداری در این روزهای بسیار حساس که دیگر تیمها به سرعت خود را آماده حضور در مسابقات می کنند می توانستند با گزینه های دیگری که شرایط مناسب تری داشتند هم باب مذاکره را باز کنند تا همانند گذشته حسرت فرصتهای از دست رفته را نخورند.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که با وجود بودن فردی به عنوان مدیر تیمهای فوتبال در شهرداری و همچنین افرادی که دارای سوابق فوتبالی هستند، شهردار بندرعباس خود به تنهایی کار مذاکره با کاسیمیرو را انجام می دهد و مدیر تیم حتی از نتایج این مذاکرات اطلاعی هم ندارند.

در زمینه جذب بازیکن نیز شهرداری به غیر از حفظ چند بازیکن بومی و غیر بومی فصل گذشته خود نتوانسته بازیکن مجربی را برای حضوری موفق در لیگ یک جذب کند.

یکی دیگر از مشکلات اصلی شهرداری در فصل پیش رو همانند فصل گذشته به احتمال فراوان جذب بازیکنان بدون نظر سرمربی خواهد بود و به نظر می رسد در این فصل نیز پس از تکمیل فهرست بازیکنان وضعیت سرمربی مشخص خواهد شد و سرمربی در طول فصل نیز همواره پس از عدم نتیجه گیری بهانه جذب بازیکنان بر خلاف سلیقه خود را خواهد داشت.

به هر حال با وجود این مشکلات اساسی و تکراری که تیم شهرداری بندرعباس مجددا با آنها مواجه شده امیدواریم این نماینده پر طرفدار فوتبال هرمزگان بتواند در فصل پیش روی رقابتهای لیگ یک موفق شود و به همراه آلومینیوم هرمزگان مدعی صعود به لیگ برتر باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد