نداشتن پشتوانه از مشکلات اساسی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس است

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: یکی از مشکلات اساسی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عدم استخوان بندی ثابت و پشتوانه سازی و توجه به تیمهای پایه است.

علیرضا پاکدامن، در خصوص فعالیت های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: برگزاری مسابقات قوی ترین مردان محلات بندرعباس، برگزاری کلاس های آموزشی تنیس روی میز، برگزاری مسابقات ورزشی آینده سازان محلات بندرعباس، برگزاری همایش تفریحات سالم، برگزاری همایش دوچرخه سواری و برگزاری همایش تیر و کمان از جمله فعالیت های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در سال جاری بوده است.

وی با اشاره عدم استفاده از بازیکنان بومی در تیم فوتبال شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: یکی از ایرادات همیشگی تیم فوتبال شهرداری عدم استخوان بندی ثابت و پشتوانه سازی برای این تیم بوده است که در همین راستا ما مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری بندرعباس را تاسیس کردیم و در حال حاضر روزانه 200 نفر در این مدرسه تحت آموزش و استعدادیابی قرار می گیرند و این مدرسه می تواند نسل خوبی را برای فوتبال بندرعباس پرورش دهد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما تقویت تیم فوتبال شهرداری نوین است و این تیم باید بتواند سالانه چهار بازیکن را برای استفاده در تیم بزرگسالان شهرداری معرفی کند.

پاکدامن با اشاره به عدم محدودیت در جذب بازیکنان تیم های پایه، عنوان کرد: درب تیم فوتبال شهرداری بندرعباس به روی همه جوانان علاقه مند به فوتبال در بندرعباس باز است و جوانان مستعد می توانند با دادن تست در تیم های شهرداری عضویت یابند.

حضور قدرتمند تکواندو و کاراته در لیگ برتر

وی در ادامه با اشاره به حضور قدرتمندانه تیم تکواندوی شهرداری در فصل جدید لیگ برتر، افزود: با توجه به کسب مقام سوم این تیم در فصل گذشته در فصل جدید با جذب تکواندوکارانی قدرتمند و ملی پوش و با استفاده از تجربه مربیان بومی قصد ارتقای رتبه خود در لیگ برتر تکواندو را داریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به حضور تیم کاراته شهرداری در سوپر لیگ اشاره کرد و بیان داشت: تیم کاراته شهرداری در فصل جدید سوپر لیگ برای نخستین بار در این رقابت ها شرکت خواهد کرد و همچنین ما قصد داریم تا تیم های پایه کاراته را برای ایجاد آینده ای روشن در این ورزش تحت حمایت قرار دهیم.

پاکدامن در خصوص وضعیت تیم والیبال بانوان شهرداری گفت: به علت حضور بازیکنان و مربیان کاملا غیر بومی در این تیم تا رفع مشکلات فعلا تصمیم به عدم حضور تیم والیبال در لیگ برتر بانوان گرفته ایم.

وی همچنین از مشخص نبودن حضور تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس در فصل آینده لیگ برتر خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد