نتیجه بازی دور از انتظار رقم خورد

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یگانه امواج خروشان هرمزگان گفت: نتیجه رخ داده در دیدار برابر تیم شهید جهان نزاد آبادان دور از انتظار ما رقم خورد و از اینکه توانستیم با اختلاف بالا تیم حریف را مغلوب کنیم، احساس غیرقابل تصوری دارم.

مسعود عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ خبری ورزش هرمزگان، با بیان اینکه بازیکنان تیمش با شناخت قبلی به مصاف نماینده آبادان رفته بودند،افزود: بازی زیبا و هجومی از خود به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم توانایی حضور در جمع مدعیان لیگ برتر فوبتال ساحلی کشور را دارا هستیم.

وی ادامه داد: تمامی بازیکنان توقعات کادرفنی را محقق ساختند تا نشان دهیم با یک تیم کامل راهی مسابقات شده ایم و جز قهرمانی به چیز دیگری نمی اندیشیم.

عبدالهی در خصوص فاصله کم مسابقات اظهار کرد: با توجه به بازی فشرده و سختی که در هفته دوم انجام دادیم و مسافت طولانی را تا بندرعباس طی کردیم تنها یک جلسه تمرین برگزار کردیم که خوشبختانه بازیکنان با تحمل تمامی سختی ها بر تیم حریف چیره شدند.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی یگانه امواج خروشان هرمزگان در پایان دیدار هفته آینده تیمش برابر دریانوردان بوشهر را مصافی سخت دانست و عنوان کرد: نماینده بوشهر از چند بازیکن ملی پوش بهره مند است و تمامی تیم های با شناخت به مصاف ما می آیند اما برای قهرمانی باید از سد تمامی رقبا عبور کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد