از فوتبالیستهای زن ایران تقدیر می‌شود

در آستانه روز عفاف و حجاب شهرداری منطقه سه قصد دارد از بانوان فوتبالیست محروم از مسابقات مقدماتی المپیک 2012 لندن(شامل سه عضور هرمزگانی) تقدیر کند.

معاون فرهنگی منطقه 3گفت: چندی پیش ناظر بحرینی برگزاری رقابتهای مقدماتی بازیهای المپیک 2012 لندن از برگزاری مسابقه میان تیمهای ملی فوتبال زنان ایران با اردن در امان به دلیل پوشش اسلامی تیم ایران جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: محرومیت تیم فوتبال زنان ایران از مسابقات مقدماتی المپیک 2012 لندن به دلیل حفظ حجاب اسلامی ما را بر آن داشت تا در روز عفاف و حجاب از این بانوان ورزشکار و مومن تقدیر شود.

وی ادامه داد: این برنامه در روز چهارشنبه 29 تیر در سرای محله کاوسیه واقع در خیابان ولیعصر بعد از میرداماد خیابان قبادیان غربی از ساعت 17 الی 21 برگزار خواهد شد.

نتیجه مسابقه مذکور بعد از اینکه بازیکنان ایرانی دست از حجاب خود برنداشتند، 3 بر صفر به سود حریف اعلام شد و مسابقه پیش از شروع پایان یافت.

پس از آن دختران فوتبالیست ایران سرود ملی ایران را خواندند، بوسه بر پرچم جمهوری اسلامی زدند و در حالیکه اشک می‌ریختند از زمین بیرون رفتند.

بغض دختران فوتبالیست ایرانی در این بازی و بعد از آن اظهارات 'علی کفاشیان' رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اعتراض به فیفا، بازتاب گسترده‌ای در رسانه های سراسر جهان داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد