شهرداری بندرعباس باز هم چند گام عقب‌تر

شهرداری بندرعباس در حالی طی سال‌های اخیر در لیگ دسته یک فوتبال کشور حاضر می‌شود که کادر مربیگری و بازیکنان آن درست تنها چند هفته قبل از آغاز رقابت‌ها مشخص می‌شود.

تیم فوتبال شهرداری این شهر به عنوان یکی از تیم‌های پرقدمت و پرطرفدار هرمزگان محسوب می‌شود.
در میان تمام حواشی این تیم نحوه انتخاب مربیان و کادر فنی این تیم شاید از همه جالب توجه‌تر باشد.

شهرداری که در فصل اخیر فوتبال دسته یک کشور در گروه خود در رده‌های میانی قرار گرفت به نظر می‌آید برای لیگ پیش روی همانند سال گذشته چشم به روزهای آخر مهلت نقل و انتقالات بسته است.

شهرداری که در فصل اخیر فوتبال دسته یک کشور در گروه خود در رده‌های میانی قرار گرفت به نظر می‌آید برای لیگ پیش روی همانند سال گذشته چشم به روزهای آخر مهلت نقل و انتقالات بسته است.
مدیر تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اخیر در این راستا با بیان اینکه تمرینات تیم فوتبال شهرداری بندرعباس برای حضور قوی در لیگ دسته اول فوتبال کشور از 25 تیرماه آغاز خواهد شد،‌ گفته است: برای هدایت تیم فوتبال شهرداری با کاسیمیرو مربی پرتغالی صحبت‌هایی انجام داده‌ایم که اگر وی بپذیرند تمرینات از روز 25 تیرماه آغاز می‌شود و گرنه با مربی دیگری کار را آغاز خواهیم کرد.
محمد رحیمی اذعان داشت: زمان را از دست داده‌ایم و اگر تا 25 تیر هم با مربی به توافق نرسیم کار را با مربیان بومی خود آغاز می‌کنیم.
وی گفت: به دنبال آن هستیم که امسال تمام بازیکنان بومی قابل را در کنار تیم داشته باشیم.
رحیمی درباره بازیکنان بومی همانند "شهاب جهانگیری " و "اسماعیل واحدی " نیز ابراز داشت: اگر این دو بازیکن بخواهند تمایل داریم که در تیم حضور داشته باشند.
رحیمی درباره پرویز کریمی سنگربان نارنجی پوشان در فصل گذشته نیز ابراز داشت: متأسفانه این بازیکن مصدوم است و با توجه به قراردادی که با شهرداری دارد نمی‌تواند برای این تیم بازی کند.
رحیمی از برپایی تمرینات و دو اردوی تیم خبر داد و یادآور شد: تمرینات تیم نیز در زمین نخل برگزار می‌شود.
مدیر تیم فوتبال شهرداری گفت: جذب بازیکنان بومی جدید تنها با فراخوان و تست است و هر کدام از بازیکنان که توان حضور در تیم را داشته باشند جذب خواهند شد.
وی گفت: سعی خواهیم کرد که زمان تست با حضور سرمربی جدید باشد تا ایشان با اختیار کامل بازیکنان خود را انتخاب کند.
رحیمی در مورد دستیاران احتمالی "کاسیمیرو " در صورت موافقت با مربیگری این تیم نیز افزود: دو مربی پرتغالی دیگر در طول فصل او را کمک خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد