یا میمیرم یا با آلومینیوم به لیگ برتر می روم

سرمربی جدید آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه با گرمای هوا میانه خوبی ندارم، گفت: یا میمیرم یا با آلومینیوم به لیگ برتر خواهم رفت.

اکبر میثاقیان با بیان اینکه با گرما میانه خوبی ندارم، بیان داشت: عشق و علاقه و دوست داشتن هرمزگان باعث شد تا گرما را به جان بخرم و آلومینیوم را برای صعود به لیگ برتر انتخاب کنم.

وی عنوان کرد: خوشبختانه آلومینیوم هرمزگان یک مدیر جوان و لایق دارد و در حالیکه کار حضورم در استیل آذین تمام شده بود به خاطر شخصیت، درایت و نشانه هایی که از یک مدیر جوان هرمزگانی در جباری مدیرعامل این باشگاه دیدم، به آلومینیوم آمدم.

وی بیان داشت: در شهرهای ساری، نوشهر، تبریز و مشهد برای فوتبال آنها از خودم مایه گذاشتم تا جوانان زیادی در آنجا رشد کنند اما نباید فراموش کرد که فوتبال هرمزگان به آن سطح از فوتبال حرفه ای نرسیده که بتواند با حضور بازیکنان بومی موفق باشد و می دانم مردم هرمزگان توقع صعود تیمشان به لیگ برتر را دارند، امیدوارم آلومینیوم را در فصل بعد در لیگ برتر ببینیم


.

امیدوارم خلعتبری های جدیدی را از هرمزگان به فوتبال ایران معرفی کنم

سرمربی آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه به تنهایی در موفقیتهای آلومینیوم هرمزگان نقش نخواهم داشت، اظهارداشت: مردم، مدیران باشگاه، هواداران که در این گرمای طاقت فرسا به ورزشگاه می آیند و مسئولان استانی باید برای صعود تیمشان تلاش کنند و با حضور خود در کنار تیم روحیه بازیکنان را افزایش دهند.

میثاقیان افزود: علاقه به ماجراجویی در فوتبال مرا به هرمزگان کشاند و امیدوارم در هرمزگان بتوانم با شناسایی بازیکنان جوان و با استعداد خلعتبریهای دیگری را به فوتبال اول کشور معرفی کنم.

وی در مورد عملکرد تیمهای فوتبال هرمزگانی در لیگ یک گفت: فصل قبل که جدول لیگ را نگاه می کردم آلومینیوم و شهرداری هر دو در بیشتر هفته ها در بالای جدول قرار داشتند و این نشان می دهد که هرمزگان مستحق داشتن یک تیم در لیگ برتر است.

کادر فنی شهرداری تبریز در آلومینیوم هرمزگان

میثاقیان در مورد کادر فنی آلومینیوم اضافه خواهند شد، افزود: کادر فنی که در شهرداری تبریز با من حضور داشتند به تیم آلومینیوم هرمزگان خواهند آمد و با حضور مربی بومی این استان مهدی فلامرزی سعی خواهیم کرد با همفکری و همدلی تیم آلومینیوم به لیگ برتر صعود کند.

وی با انتقاد از اینکه زمان آغاز تست خیلی دیر در سایت باشگاه اعلام شد، گفت: سعی خواهیم کرد پنج بازیکن جوان را از بین بازیکنان تستی انتخاب کنیم تا در کنار تیم با کسب تجربه بتوانند در آینده کمک مناسبی برای تیم باشند.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد لیست بازیکنانی را که نمی خواهد، اظهارداشت: بازیکنانی که در تیم آلومینیوم بازی می کردند بازیکنان خوبی بودند که آلومینیوم را به این سطح از فوتبال رسانده اند و گزینه صعود به لیگ برتر بوده اند، اگر کمی باهوش تر بودند باید به جای فجر سپاسی شیراز در لیگ برتر بودند.

 خدا و عشقی که نمی دانم چیست مرا از مشهد به اینجا آورد

وی اضافه کرد: 10 بازیکن فصل قبل را حفظ کرده ایم و مجتبی روشنگر دروازبان شاهین بوشهر، ابراهیم ابر قوی کاپیتان شهرداری تبریز، محسن رحیمی و آرام تب هم از نساجی قائم شهر با آلومینیوم هرمزگان قرارداد امضا کرده اند.

وی با بیان اینکه سعی خواهیم کرد در جذب بازیکن جدید عجله نکنیم، افزود: متاسفانه مهاجم خوب در ایران نداریم و اگر هم بخواهیم مهاجم خوب را به لیگ یک بیاوریم باید پول خوب هم بدهیم، سعی خواهیم کرد در صورتیکه مهاجم خوب ایرانی جذب نکردیم با یک مهاجم خوب و ششدانگ خارجی وارد مذاکره شویم.

دیگر در لیگ یک مربیگری نمی کنم

میثاقیان عنوان کرد: سابقه و تجربه مربیگری در لیگ یک را دارم و توانسته ام سه تیم را به لیگ برتر ببرم و اگر خدا این دفعه هم کمکم کند دیگر در لیگ یک مربیگری نخواهم کرد.

وی تصریح کرد: اخلاقا من را می شناسید، مطمئن باشید برای پول به اینجا نیامده ام، خدا و عشقی که خودم هم نمی دانم چیست مرا از مشهد به هرمزگان آورده است.

میثاقیان افزود: دوست دارم در آخرین سال مربیگری در لیگ یک در یک تیم آرام باشم زیرا خودم سلطان حاشیه ها هستم.

وی در مورد برپایی اردوها گفت: آلومینیوم می خواهد در اینجا بازی کند پس باید تمرینات را در همین هرمزگان انجام دهیم ولی اگر هوا گرمتر از این شد سعی خواهیم کرد در جایی غیر از هرمزگان اردو بزنیم، اما یک اردو به سرعین در برنامه تیم خواهیم داشت.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان بیان داشت: امسال نمی دانم از شانس بدم یا خوبم همه تیمهای لیگ یک قوی هستند اما دوست دارم با آلومینیوم به لیگ برتر صعود کنم تا با این کار بزرگ در ذهنها بمانم و خاطره خوبی هم برای خودم باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد