همایش تیر و کمان هرمزگان با حضور 100 شرکت کننده برگزار شد

نخستین همایش تیر و کمان هرمزگان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و زیر نظر هیئت تیر و کمان هرمزگان با حضور بیش از یکصد شرکت کننده برگزار شد.

نخستین همایش تیر و کمان استان هرمزگان عصر چهارشنبه با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس و زیر نظر هیئت تیر و کمان استان با حضور بیش از  یکصد شرکت کننده برگزار شد.

در این همایش که در گروه آقایان و بانوان برگزار شد با استقبال قابل توجه علاقه مندان به این ورزش مفرح رو به رو شد که در پایان در بخش آقایان 67 نفر و در بخش بانوان 45 نفر اقدام به شلیک تیر های خود به سیبل های نصب شده کردند.

باید توجه بیشتری به رشته تیر و کمان صروت گیرد

علیرضا پاکدامن مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس در این همایش با اشاره به هدف ترویج ورزش شهروندی در بین تمامی اقشار جامعه، گفت: نهادینه کردن ورزش در جامعه و در بین تمامی افراد از اهم فعالیت های این سازمان است.

پاکدامن اظهار داشت: از آنجا که ورزش تیر و کمان ریشه در تاریخچه کشورمان دارد، باید توجه بیشتری به این رشته مفرح صورت گیرد که با پیشنهاد مسئولان این هیئت ورزشی، اقدام به برگزاری همایشی در جهت آشنایی مردم با رشته تیر و کمان و جذب استعدادها کردیم.

وی در پایان از ادامه روند برگزاری همایش های فرهنگی و ورزشی توسط سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس تا پایان سال جاری خبر داد.

همچنین محمد امین شاهی مسئول برگزاری این همایش هدف از ایجاد اینچنین همایش هایی در سطح پارک ها و محلات شهر بندرعباس را گسترش و ترویج تفریحات سالم را در بین جوانان دانست و اضافه کرد: در این همایش برای نخستین بار اقدام به معرفی ورزش تیر و کمان در بین عموم مردم شهر بندرعباس کردیم که خوشبختانه با استقبال مناسب علاقه مندان رو به رو شد.

شاهی تصریح کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به عنوان یک نهاد حمایتی به عنوان بازویی قدرتمند در کنار تمامی رشته های ورزشی فعالیت کرده و از هیچ تلاشی برای معرفی رشته های ورزشی گوناگون دریغ نمی کند.

وی در خاتمه از ادامه همایش های ورزشی توسط این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد و عنوان کرد: در آینده ای نزدیک همایش های ورزشی را از پارک سورو تا پارک غدیر برگزار می کنیم تا بتوانیم از تمامی ظرفیت های سطح شهر بندرعباس بهره لازم را ببریم.

در پایان این همایش در بخش آقایان علی پاسلارزاده، سیروان رشیدیان، مصطفی خشایاری، کاوه پاکروان، محمد شریفی، حامد عظیمی و عظیم عظیمی و در بخش بانوان نجمه پیشدار، سپیده عابدینی، مهدیه نیرومند، پروین ایرانپور، زهرا علیزاده و سارا زارعی با کسب حداکثر امتیازات به عنوان نفرات برتر تجلیل شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد