بلاتکلیفی 100 روزه مدیریت عالی ورزش هرمزگان پایان می‌یابد

غلامعلی دانشور معاون اداری مالی تربیت بدنی هرمزگان با اشاره به بلاتکلیفی در راس مدیریت دستگاه ورزش هرمزگان، خود را به عنوان یکی از گزینه‌های جدی در احراز این پست خواند.

غلامعلی دانشور با اشاره به بلاتکلیفی بیش از سه ماه پست مدیر کلی تربیت بدنی هرمزگان و مشکلاتی که از این حیث تاکنون با وجود این خلا برای دستگاه ورزش پیش آمده، اظهار داشت: مسئولان استانی پشنهاد مدیریت کلی سازمان تربیت بدنی هرمزگان را به من دادند بنده نیز قبول و اعلام آمادگی کردم چراکه فکر می‌کنم توانایی این مسئولیت بزرگ را در خود می‌بینم.  

وی با اشاره به دغدغه مقامات عالی استانی هرمزگان در راستای انتصاب مدیر کل تربیت بدنی ادامه داد: استاندار هرمزگان و تمامی مسئولان نیز این امر را تایید کرده‌اند و برای حل مشکلات این سازمان تمام سعی و تلاش خود را خواهند کرد.

دانشور همچنین در ادامه از وجود و مطرح بودن گزینه‌های دیگر برای کسب این مسئولیت اعلام بی‌اطلاعی و خود را بخت نخست برای احراز این سمت دانست.
به گفته این فعال ورزشی، تمامی مراحل اداری مربوط به پیشنهاد انتصاب وی به مراجع بالادستی انجام شده است.
معاون اداری مالی تربیت بدنی هرمزگان یادآور شد: تا آخر هفته جاری تکلیف مدیریت سازمان تربیت بدنی استان روشن و حتما شخصی برای این مسئولیت انتخاب می‌شود.
دانشور مدعی شد: چنانچه به این سمت نائل شود تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهد بست تا مشکلات این سازمان را در هرمزگان مرتفع کند.
یادآور می‌شود غلامعلی دانشور در حالی به عنوان یکی از گزینه‌های احراز پست مذکور مطرح شده است که در ماه‌های اخیر علی‌رغم تلاش مقامات، گزینه‌های پیشنهادی به دلایلی قابل تامل یا از احراز این پست سر باز زده‌اند و یا توسط مسئولان مربوطه رد شده‌اند.
در کارنامه مدیریتی دانشور، رئیس تربیت بدنی قشم نیز دیده می‌شود.
به گفته برخی از کارشناسان، فعالان ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی هرمزگان عدم وجود مدیر کل در راس دستگاه ورزش هرمزگان تاکنون مشکلاتی را به ویژه در بخش تبادلات مالی به دلیل عدم تفویض اختیارات درج امضا، در این بخش پیش آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد