بانوان هرمزگانی قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ کشور شدند

بانوان هرمزگانی با کسب 23 مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات کیک‌بوکسینگ قهرمانی کشور سبک (WKA) شدند.

مسئول برگزاری مسابقات کیک‌بوکسینگ بانوان در آیین پایانی این مسابقات اظهار داشت: در این دوره از مسابقات هرمزگان، تهران، قم، فارس، کرمان، مازندران، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، ایلام و کرمانشاه در قالب 10 تیم حضور دارند.
مریم صالحی افزود: در پایان این مسابقات هرمزگان با شش طلا، شش نقره و 11 برنز و کسب 43 امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: همچنین تهران با پنج طلا، پنج نقره، سه برنز و کسب 38 امتیاز مقام دوم و قم با سه طلا، چهار نقره، سه برنز و کسب مقام سوم این دور از مسابقات را به دست آوردند.
مسئول برگزاری هفتمین دور مسابقات کیک بوکسینگ بانوان اظهار داشت: استان هرمزگان در تمامی شش دوره قبلی حضور داشته که نایب قهرمانی در سال 86 با کسب سه مدال طلا، دو نقره و سه برنز در سال گذشته و قهرمانی در سال‌جاری از افتخارات تیم کیک بوکسینگ بانوان هرمزگان بوده است.
وی یادآور شد: از استان هرمزگان 28 ورزشکار شرکت کردند که شش نفر از شهرستان میناب و مابقی شرکت کنندگان از شهرستان بندرعباس بودند.
صالحی با اشاره به مقام برتر هرمزگان گفت: سمیره سنجری، آزاده حسین‌نژاد، هانیه خواجویی، مرضیه بندو در رده بزرگسالان و مبینا زامیاد و بیتا رهیده در رده نوجوانان از طلاآوران هرمزگانی در این مسابقات هستند.
وی همچنین با بیان اینکه سطح مسابقات بسیار خوب و بالا بود اضافه کرد: مقرر شده در 19 تا 20 اسفند ماه مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شود که از هرمزگان چهار نفر از طلا آوران رده بزرگسالان شرکت خواهند کرد.
هفتمین دوره مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور در بخش بانوان سبک (WKA) در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد