اگر در کشور خودم بودم استعفا می دادم!

سرمربی شهرداری بندرعباس گفت: حرف های زیادی را در ل خود نگاه داشته ام و به موقع آن ها را بیان می کنم.

کارلوس فابین لب افزود: عملکرد دلپذیری در برابر تیم پیام از خود نشان ندادیم و تنها توانستیم از موقعیت های بدست آمده نهایت استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم به خوبی تیم حریف را با پرس مهار کردیم و توانستیم در پایان سه امتیاز بازی را کسب کردیم.

سرمربی شهرداری بندرعباس در خصوص حضور مسعود اقبالی بر روی نیمکت تیم و ارائه نظرات فنی در طول بازی، اظهار کرد: اقبالی از کارشناسان مبتکر در فوتبال ایران است و توانسته در طول دو هفته اخیر راهکارهایی مناسب ارائه دهد که در نتیجه گیری مثمر ثمر واقع شده است اما در پایان تصمیم گیرنده نهایی نیمکت شهرداری بندرعباس، من هستم! 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=2602

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد