شهرداری در خانه دست به غول کشی زد

هفته سوم و چهارم دور برگشت مسابقات لیگ برتر تکواندو باشگاه های کشور صبح روز گذشته (8 بهمن ماه) در سالن فجر بندرعباس برگزار شد و طی آن تیم شهرداری بندرعباس دست به کار بزرگی زد و دو تیم مدعی راه و ترابری زنجان و شرکت ملی حفاری ایران را از پیش رو برداشت.

تیم شهرداری بندرعباس در بازی نخست با ترکیب فرهاد سلیمی، سعید امیری، حمید رجبی، نوید سجادی، محمد امامی، علی مروی مقدم، اصغر برزگر و حمیدرضا بیات با نتیجه پنج بر سه از سد تیم راه و ترابری زنجان با ترکیب حسن بیات، مسلم داییچی، عباس شیخی، وحید عیسی بیگلو، بهنام بیات، علیرضا درویش پور، جلال خدامی و مرتضی شیری بگذرد. این مسابقه در حالی برگزار شد که بسیاری از بازیکنان تیم زنجان سال گذشته در تیم شهرداری بندرعباس پا می زدند.

اما در بازی دوم که به دلیل رقابت تنگاتنگ و نزدیک دو تیم شهردرای بندرعباس و شرکت ملی حفاری ایران برای دستیابی به رتبه دوم جدول از حساسیت بالایی برخوردار بود، تیم شهرداری بندرعباس با ترکیب فرهاد سلیمی، سعید امیری، حمید رجبی، نوید سجادی، محمد امامی، علی مروی مقدم، مسعود حاجی زواره و حمیدرضا بیات در یک بازی پرهیجان و نزدیک موفق شد با نتیجه پنج بر سه از سد تیم شرکت ملی حفاری ایران با ترکیب سید احسان نقیب زاده، امیر زلکی، رضا نادریان، قادر احمدی، حسن شکری، فرزاد عبدالهی، کوروش رجلی و افشین ساکت بگذرد و با نتایج سایر تیم های جاپای خود را در رتبه دوم جدول محکم کند. در این مسابقه پیروزی مسعود حاجی زواره بر کوروش رجلی-عضو تیم ملی ایران- از اتفاقات مهم هفته چهارم مسابقات محسوب می شد.

در سایر بازی ها تیم دانشگاه آزاد که از نفرات ملی پوش بهره می گیرد، موفق شد با دو پیروزی فاصله خود را در صدر جدول از سایر تیم های بیشتر کند. در این بازی ها می توان به پیروزی یوسف کرمی، محمد باقری معتمد و مهدی بی باک اشاره کرد.

همچنین از اتفاقات مهم در این هفته از مسابقات می توان به شکست فرزاد عبدالهی ملی پوش کشورمان در مسابقات بازی های آسیایی گوانگجو به حریف جوان خود مهران عسگری اشاره کرد که باعث تعجب تمامی حاضرین در سالن شد.

همچنین در بین فاصله زمانی مسابقات هفته سوم و چهارم، به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس با توجه به مصادف بودن با اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم (ص) مجتبی عابدنیی-مداح اهل بیت- به اجرای مراسم عزاداری پرداخت.

به گزارش ایسنا، نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:

هفته سوم:

شهرداری بندرعباس 5 - 3 راه و ترابری زنجان

دانشگاه آزاد اسلامی 5 - 3 مقاومت بسیج

قوامین ناجا 5 - 3 مجتمع جوانه

شرکت ملی حفاری ایران 4 - 4 گاز فجر جم

هفته چهارم:

شهرداری بندرعباس 5 - 3 شرکت ملی حفاری ایران

دانشگاه آزاد اسلامی 5 - 3 مجتمع جوانه

قوامین ناجا 5 - 3 راه و ترابری زنجان

گاز فجر جم 4 - 4 مقاومت بسیج

جدول رده بندی:

دانشگاه آزاد اسلامی 29 امتیاز، شهرداری بندرعباس 25 امتیاز، گاز فجر جم 20 امتیاز، شرکت ملی حفاری ایران 17 امتیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد