در نیمه اول مسابقات چهره واقعی خود را نشان نمی دهیم

سرمربی تیم تجارتخانه جنوب هرمزگان گفت: تنها مشکل تیم تجارتخانه نشان ندادن چهره واقعی خود در نیمه نخست بازی است که باید این معضل را در مسابقات آینده برطرف کنیم.

شهرزاد مظفر افزود: تیم ایثار تهران یکی از تیم های باکیفیت این فصل از مسابقات لیگ برتر محسوب می شود و اختلاف تجارتخانه و آن ها 10 گل نیست اما در این مسابقه بازیکنانم تمامی موقعیت های خود را تبدیل به گل کردند تا آمادگی خود را به رخ حریفان بکشند.

وی ادامه داد: متأسفانه در بازی با صدرای مازندران تمامی موقعیت هایمان با بی دقتی هدر رفت و اگر از یکی از فرصت ها بهره می بردیم، اکنون رده نخست جدول متعلق به تجارتخانه بود.

سرمربی تیم تجارتخانه جنوب هرمزگان با بیان اینکه بازی های دشوار این تیم از هفته آینده لیگ برتر فوتسال آغاز می شود، اظهار کرد: از هفته هفتم تا هفته سیزدهم با دشوارترین مسابقات نیم فصل خود رو به رو می شویم و باید بازیکنان بدانند که در این مسابقات دیگر جای هیچ اشتباهی نیست.

مظفر در پایان اعلام کرد: در بازی گذشته به دلیل حاضر نشدن حریف با نتیجه سه بر صفر پیروز از میدان خارج شدیم.

به گزارش ایسنا، تیم تجارتخانه جنوب هرمزگان در تهران موفق شد تیم فرهنگ و ایثار این شهر را با نتیجه یازده بر یک از پیش رو بردارد و در هفته آینده مسابقات تیم تجارتخانه جنوب هرمزگان در بندرعباس میزبان تیم فدک یاسوج خواهدبود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد