اشتباه مدافعین باخت ما را رقم زد

مربی تیم برق شیراز گفت: تا دقایق پایانی بازی برابری را از هر دو تیم شاهد بودیم و بر اثر اشتباه مدافعین در دفع توپ برگشتی دروزاه خود را باز شده دیدیم و یک امتیاز حساس این بازی را از دست دادیم.

قاسم غلام زاده افزود: بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و دو تیم نشان دادند برای نتیجه گیری پا به میدان گذاشته اند و از انجام ضد فوتبال پرهیز کردند.

وی ادامه داد: در طی هفته گذشته، آنالیز مناسبی از تیم آلومینیوم هرمزگان انجام داده بودیم و به خوبی نقاط ضعف و قوت این تیم را شناسایی کرده و می دانستیم که در تفکرات بگوویچ براساس استفاده از ضدحملات برنامه ریزی شده است که تا دقایق پایانی با بستن راه های نفوذ تیم میزبان با این تفکر مقابله کرده بودیم.

مربی تیم برق شیراز با بیان اینکه پس از دریافت گل نخست، شیراز ه تیم از هم پاشید، اظهار کرد: تا قبل از دریافت گل دو موقعیت صد در صد را مهاجمینمان با بی دقتی از دست دادند تا اکنون به جای پیروزی با شکست به شیراز برگردیم؛ زیرا تنها با هدف پیروزی به میدان آمده بودیم و به هیچ وجه قصد امتیاز دادن به تیم میزبان را نداشتیم.

غلام زاده با اشاره به روند صعودی تیم برق شیراز در هفته های آتی، تصریح کرد: طی چند هفته گذشته روند نتیجه گیری تیم برق بهبود نسبی یافته است و همانطور که همگان مشاهده کردند در بازی با آلومینیوم نیز حقمان باخت نبود.

وی در پایان با انتقاد از مسوولان استان فارس مبنی بر عدم حمایت از تیم برق شیراز، گفت: تاکنون حمایتی از مدیریت کلان استان فارس از تیم برق شیراز شاهد نبوده ایم و تنها حامیان ما وزارت نیرو و اداره برق استان فارس است. باید قبول کنیم که اگر موفقیت استان فارس را می خواهیم باید تمامی مسوولان با یکدیگر همدل شده و به حمایت تیم ریشه دار برق بشتابند و تفکرمان را از آماتور به سمت حرفه ای سوق دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد