آلومینیوم هرمزگان در خانه، برق را خاموش کرد

از سری مسابقات هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول آزادگان عصر روز گذشته (8 بهمن ماه) تیم آلومینیوم هرمزگان در خانه موفق شد با دو گل از سد تیم برق شیراز بگذرد.

در این بازی که در زیر بارش شدید باران برگزار شد، دو تیم تا دقیقه 75، بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند اما در پانزده دقیقه پایانی با تعویض های کارساز و تغییر سیستم بگوویچ، ورق به سود تیم میزبان برگشت و طلایی پوشان هرمزگانی سه امتیاز حساس بازی خانگی را به دست آورده و چشم به صعود به لیگ برتر در هفته های آتی دوختند.

صحنه های گل:

دقیقه78: مکی شریفی دفاع چپ تیم آلومینیوم هرمزگان از اشتباه مدافعین تیم میهمان در دفع توپ برگشتی نهایت استفاده را برده و با شوتی سنگین و برخورد با مدافع تیم برق شیراز، نخستین گل تیم آلومینیوم هرمزگان را به ارمغان آورد.

دقیقه86: تیم برق شیراز که پس از دریافت گل سراپا حمله شده بود، بر سر اشتباه در آفساید گیری و فرار هادی دغاغله دروازه خود را برای دومین بار باز شده دید تا در پایان تیم آلومینیوم هرمزگان با دو گل تیم برق شیراز را از پیش رو بردارد.

حاشیه های بازی:

* سه اخطاره بودن لوییز فرناندو -دوازه بان تیم آلومینیوم هرمزگان- باعث شده بود تا احمد خرمالی پس از مدت های وظیفه حراست از دروازه طلایی پوشان هرمزگانی را بر عهده بگیرد.

* علیرغم بارش شدید باران در حین انجام بازی، بیش از دو هزار تماشاگر از این مسابقه استقبال کردند.

*پس از گل زدن تیم آلومینیوم هرمزگان و شادی نیمکت نشینان این تیم، به دلایلی نامعلوم درگیری لفظی بین بگوویچ و کاشانی-سرپرست تیم آلومینیوم هرمزگان- به وجود آمد که بگوویچ پس از حضور در رختکن تیم آلومینیوم با دلجویی از کاشانی به این قضیه خاتمه داد.

اسامی بازیکنان دو تیم:

آلومینیوم هرمزگان

احمد خرمالی، مکی شریفی، حمید عزیززاده، مسعود رزم پوش، اویس کردجهان، مهدی بدرلو، محمود تیغ نورد، عباس کاظمیان، میثم مجیدی (دقیقه46- علی عبادی)، هادی دغاغله (دقیقه90- ویلیام تابی) و مهرداد آوخ (دقیقه72- سعید راهرو)

برق شیراز

مارتین رائول، صمد زارع، محسن ورزکار، محمد آفند، هادی ایمانی، فرزین زارع، امیر طهمورثی، جمال عباسی، فرید عابدی (دقیقه84- حمید جعفری)، بهرام اسماعیلی (دقیقه79- نصیر زارعی) و محمد پورمند (دقیقه79- علی ابوالفضلی)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد