مسئولان تربیت‌بدنی هرمزگان به قهرمانان توجه کنند

معصومه عالی‌‌پور ورزشکار هرمزگانی عضو تیم ملی تیراندازی با کمان کشور ضمن گلایه از عدم استقبال مسئولان از تیم تیراندازی هرمزگان، گفت: انتظار می‌رود مسئولان تربیت‌بدنی استان به قهرمانان و تیم‌های ورزشی اهمیت بیشتری بدهند.عدم استقبال مسئولان هرمزگانی از بانوان قهرمان مسابقات تیراندازی باکمان در فرودگاه بندرعباس که اخیرا در مسابقات انتخابی تیم ملی به نایب قهرمانی کشور دست یافته‌اند، ناراحتی و دلخوری اعضای این تیم را سبب شده است.  

در پی عدم استقبال مسئولان تربیت‌بدنی هرمزگان در ماه‌های اخیر از قهرمانان ملی این استان، بسیاری از ورزشکاران دلخوری‌ و گلایه خود را به این امر ابراز داشته‌اند.
معصومه عالی‌پور که در مسابقات مذکور موفق به کسب مدال طلا شده و سال‌هاست که به صورت حرفه‌ای به این رشته می‌پردازد،گفت: در پی دستیابی تیم اعزامی به مقام نائب قهرمانی مسابقات انتخابی تیم ملی، تعداد قابل توجهی از مسئولان در استان‌های دیگر و مرکز مراتب تحسین و قدردانی خود را در مورد فعالیت تیراندازان بانوی هرمزگانی طی تماس‌های تلفنی ابراز داشتند.
وی گفت: این در حالی است که در استان آنگونه باید به این موفقیت نگاه نشد و این امر دلخوری اعضای تیم را سبب شده است.
این ملی‌پوش ادامه داد: ورزشکاران در شرایط سختی به تمرین و ادامه فعالیت می‌پردازند و در همین راستاست که لااقل انتظار دارند در این مورد مسئولان استان اهمیت بیشتری بدهند.
وی در ادامه با اشاره به سطح کیفی مسابقات اخیر ابراز داشت: در این دور از مسابقات تیم‌های قوی با برترین نفرات خود شرکت کرده بودند و در همین راستا مسابقات از کیفیت بالایی برخوردار بود.
عالی‌پور با اشاره به مدال طلای انفرادی خود در رشته کامپوند و انتخاب مجددش برای عضویت تیم ملی بیان کرد: هوای سرد تهران و سرمای فزآینده آن سبب شد که اعضای تیم که تماما اهل هرمزگان هستند و در این فصل در هوای معتدل‌‌تری زندگی می‌کنند، آنگونه که باید نتوانند تیراندازی کنند چراکه سرمای شدید و عدم عادت به آن سبب سرمازدگی دست‌ها و پاهای تیراندازان استان با توجه به ماندن طولانی آنها در محوطه مسابقه شد.
وی کسب موفقیت تیم را در شرایط مذکور، نشان از آمادگی جسمی و روحی بالای اعضای تیم ذکر کرد و یادآور شد: مطمئنا اگر در شرایط آب و هوایی مناسب‌تری قرار داشتیم چه بسا که به قهرمانی تیمی نیز دست پیدا می‌کردیم.
یادآور می‌شود در مسابقات انتخابی تیم ملی تیراندازی با کمان که هفته قبل در تهران برگزار شد، در رشته تیمی کامپوند آقایان، تیم تهران با کسب 225 امتیاز قهرمان، تیم استان یزد با 223 امتیاز دوم و استان اصفهان با 215 امتیاز سوم شد.
در بخش بانوان نیز تیم تهران با کسب 216 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد و استان هرمزگان با کسب 186 امتیاز دوم و خراسان رضوی با 212 امتیاز سوم شد.
همچنین در نتایج انفرادی معصومه عالی‌پور نماینده شایسته هرمزگان با کسب مقام نخست به عضویت تیم ملی ایران درآمد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد