اصرار مسوولان استان بر انتصاب یک مدیر بومی

بیش از یک ماه است که دستگاه ورزش هرمزگان به دلیل نداشتن مدیر در یک وضعیت آشفتگی درونی به سر می برد و هرچه قدر مسوولان این اداره کل بخواهند در ظاهر جوی آرام را به نمایش بگذارند اما با تأملی به وضعیت داخلی این مجموعه می توان به وضوح این آشفتگی را مشاهده کرد. 

پس از رفتن رضا محمدی اصل از تربیت بدنی هرمزگان و خالی ماندن دفتر مدیریت این دستگاه دولتی، هنوز جانشین وی از سوی سازمان تربیت بدنی اعلام نشده است.

از همان روزهای ابتدایی، ایسنا با انعکاس اظهارات مسوولان هرمزگان و اصرار آنها مبنی بر انتصاب یک مدیر بومی برای سکانداری دستگاه ورزش استان - به خصوص مطرح شدن نام "عبدالعظیم ترابی زاده" مدیرکل فعلی پست استان - خبر انتصاب وی را پیش بینی کرد اما این موضوع از سوی ترابی زاده به شدت رد شد؛ تا جایی که در آخرین واکنش خود نسبت به مباحث مطرح شده، از قطعی نشدن این انتصاب و ادامه مدیریتش در اداره کل پست استان خبر داد.

اما طی روزهای گذشته نماینده عالی دولت در هرمزگان در مصاحبه با رسانه های محلی استان، با مطرح کردن نام ترابی زاده به عنوان شانس نخست تصاحب این عنوان، بار دیگر مهر تأییدی بر خبر ایسنا زد.

حسین هاشمی تختی با بیان اینکه از سوی استانداری هرمزگان دو گزینه بومی معرفی شده که انتخاب نخست ما ترابی زاده است، اضافه کرد: تمامی کارها انجام شده و تنها بسته به نظر وی (ترابی زاده) دارد تا حضورش بر سکان دستگاه ورزش قطعیت یابد و در صورت عدم پذیرش این مسوولیت از سوی ترابی زاده، مجبور به فکر بر روی گزینه بعدی هستیم. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=2013

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد