بازی با تیم امیرشقاقی مثل سایر بازی‌هاست

سرمربی تیم فوتسال تجارتخانه جنوب هرمزگان در آستانه مسابقه این تیم برابر تیم وحدت خوزستان گفت: این دیدار با سایر بازی‌ها برای من و بازیکنانم فرقی ندارد.

شهرزاد مظفر درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از دیدار با وحدت خوزستان با سرمربیگری مهناز امیرشقاقی اظهار کرد: نمی‌توانم بگویم تیم ما صددرصد آماده است. طبق روال گذشته دیر شروع کردیم. همه جا بحث است که چون من هفت بازیکن ملی‌پوش در تیمم دارم، وضعیت تجارتخانه خوب است، در حالی که من بیش از سایر مربیان ضرر کردم چرا که به دلیل غیبت 7 بازیکن نتوانستم تمرین‌های تیم را شروع کنم. با 5 بازیکن که نمی‌توان تمرین کرد.سایر تیم‌ها حداقل دو یا سه ماه قبل برنامه‌هایشان را آغاز کردند اما تجارتخانه تنها با 10 جلسه تمرین، در لیگ شرکت کرده است.

وی ادامه داد: نمی‌دانم اگر اردوهای تیم ملی شروع شود، چه اتفاقی برای تیم ما در لیگ می‌افتد. اینجا باز هم من بیشتر از بقیه ضرر می‌کنم چرا که تمرین‌ها باز هم تعطیل می‌شود.  

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1972

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد