این اقدام در جهت توجه به خواسته علاقه مندان به ورزش صورت گرفت

شهردار بندرعباس از مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس به دلیل پخش مستقیم مسابقات فوتبال نمایندگان استان هرمزگان در لیگ دسته اول کشور تقدیر کرد.

محمد جواد سلطان زاده گفت: به دلیل همیاری مسوولین به ویژه استاندار و همراهی جوانان علاقه مند و فوتبال دوست که سرمایه هایی ارزشمند برای تیم فوتبال شهرداری بندرعباس می باشند، مصمم هستیم با توان و انگیزه هر چه بیشتر، به مصاف حریفان خود برویم تا فوتبال هرمزگان به جایگاه شایسته خود، بیش از پیش نزدیک شود.

وی افزود: یکی از دغدغه های جوانان و علاقه مندان به تیم فوتبال شهرداری، پخش مستقیم دیدارهای این تیم با حریفان بود که با مذاکرات انجام شده و پرداخت هزینه پخش از سوی شهرداری بندرعباس، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس اقدام به پخش زنده مسابقات کرد و در این زمینه، قدردان همکاری و تعامل این مرکز هستیم.

شهردار بندرعباس تصریح کرد: از آنجایی که دغدغه نوجوانان، جوانان و ورزشکاران، دغدغه های مدیران شهری نیز هست، در راستای خدمت رسانی بیشتر به این قشر پویا و فعال این آمادگی وجود دارد نیمی از هزینه بخش زنده دیدارهای تیم فوتبال آلومنیوم هرمزگان را نیز به صدا و سیما پرداخت کند و در این خصوص، مذاکراتی با این باشگاه انجام شده است که خوشبختانه حاصل این مذاکره منجر به پخش مسابقات این تیم از شبکه استانی خلیج فارس شد. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1742

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد