برای موفقیت نیاز به دو تا سه سال زمان داریم

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: آن طور که برنامه ریزی کرده بودیم و توقع داشتیم مسابقه پیش رود، متأسفانه عملی نشد و پیش بینی هایمان غلط از آب درآمد.

فرهاد اعرابی افزود: بازیکنانمان آن طور که در تمرینات وظایفی را برعهده شان گذاشته بودیم، نتوانستند در زمین موفق ظاهر شوند و به خصوص شاه زمانی در برآورده کردن انتظاراتمان ناموفق عمل کرد.

وی ادامه داد: در دفاع روی تور بازیکنان خارجی تیم ابومسلم به شدت ضعیف عمل کردیم به گونه ای که آن ها به راحتی بر روی دستان دفاع تیم ما آبشارهای قدرتی می زدند.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در خصوص دریافت های اول این تیم اظهار کرد: مانند بازی با تیم پیکان بر روی دریافت های نخست با اشتباه رو به رو بودیم و نتوانستیم این نقیصه را برطرف کنیم؛ برای رفع این عیب نیاز به زمان داریم تا در تمرینات اشتباهات خود را به حداقل برسانیم.

اعرابی در پایان با بیان اینکه برای رسیدن به موفقیت نیاز به طی یک پروسه زمانی دو تا سه ساله است، اضافه کرد: آلومینیوم تازه از لیگ دسته اول به سوپرلیگ صعود کرده است و نباید توقع شق القمری از این تیم داشت بلکه باید با گذشته دو تا سه سال و پیاده کردن برنامه های اصولی حرفی برای گفتن داشت وگرنه والیبال مانند فوتبال ورزشی نیست که بتوان به یکباره تیمی را متحول کرد زیرا قانون لیگ، جذب تنها چهار بازیکن لیگ برتری در هر فصل است و تیم ما نیز نتوانست بودجه جذب بازیکن خارجی را مهیا کند به همین علت نمی توان قول شاهکاری داد بلکه بقای ما در لیگ برتر خود یک موفقیت محسوب می شود. 

ادامه مطلب در لینک زیر: 

http://khalijefars.isna.net.ir/Default.aspx?NSID=5&SSLID=46&NID=1646

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد